Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan het zwembad van Tomski and I'm in!How about pintelieren in/aan een sauna![]()
Beter erin zeker met zo'n weer, 'pool'party weet je wel.Aan het zwembad van Tomski and I'm in!
Waarom denk je dat ik het specifiek bij hem wil doen?!?Beter erin zeker met zo'n weer, 'pool'party weet je wel.
Denk dat zijne pool te klein gaat zijn!
Oja zijn kookkunsten niet vergeten....

Vanwege zijn aangename karakter?Waarom denk je dat ik het specifiek bij hem wil doen?!?![]()

Son of a bitch, I'm in!
Saunacomplex Hezemeren of Aken doen, cocktails on point daarHow about pintelieren in/aan een sauna![]()
. Vanwege zijn aangename karakter?![]()
OOK!Vanwege zijn aangename karakter?![]()
Kenden we maar iemand die geen alcohol drinkt en bovendien heel aangenaam gezelschap is die ons kan voerenSaunacomplex Hezemeren of Aken doen, cocktails on point daar.
![]()

Ai, bij die laatste val ik af!Kenden we maar iemand die geen alcohol drinkt en bovendien heel aangenaam gezelschap is die ons kan voeren![]()

Hoezo je kan ons niet voeren? Zo slecht rij je niet hoor.Ai, bij die laatste val ik af!![]()
Hoezo je kan ons niet voeren? Zo slecht rij je niet hoor.

Om dan ruzie aan de ingang te maken omdat ze haar legging wil aanhouden in de sauna zekers, no thank you.Kenden we maar iemand die geen alcohol drinkt en bovendien heel aangenaam gezelschap is die ons kan voeren![]()
Hier de “kater” weggejaagd met een knetterende kettingzaagMini pool party met de buren, twas gezellig. Mss wel een Duvel teveel.
Vanavond weer zag ik![]()
.Wut?!? How drunk are you?!?Om dan ruzie aan de ingang te maken omdat ze haar legging wil aanhouden in de sauna zekers, no thank you.
Zeg dan gewoon dat ge mij niet mee wilt en Wannez voor uzelf wilt he, excuustruus!Gewoon hotelleke boeken op kruipafstand ja, ni moeilijk doen.
Geef een seintje aan Strijkijzer dat hij Wannez op de zomerkalender zet, dan kan je direct je aanvraag doen.Ik wil u niet mee en wil Wannez voor mezelluf.
Weg sfeer.I'm in!
Ze zegt ‘in’ niet ‘on’ dus uw wasbordje is veilig.Weg sfeer.
Die weten dat ik geen 2m lang ben!Leden die er toe doen, weten wel beter![]()