Mulan
Well-known member
Neenee, daar heeft zijn ex voor gezorgd toen hij papa werd!Hmm sinds wanneer is hij verantwoordelijk geworden? Heb jij dat gedaan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neenee, daar heeft zijn ex voor gezorgd toen hij papa werd!Hmm sinds wanneer is hij verantwoordelijk geworden? Heb jij dat gedaan?

Halftijds verantwoordelijk!Neenee, daar heeft zijn ex voor gezorgd toen hij papa werd!![]()
Dat zegt z’n vrouw ook altijd tegen @straight_six![]()
Proficiat met je eigen soort te discrimineren @Wannez. Lees maar eens goed het mannendiscriminatie topic!.
- Seks is ook gewoon moeilijker voor een man. Al van jongs af worden wij bestookt in magazines, films, series, ... met zaken als 'mannen die te vroeg klaarkomen'
Da’s P&A. Het moet hier wel plezant blijven hè of gaat ge dat hier òòk niet lang laten durenProficiat met je eigen soort te discrimineren @Wannez. Lees maar eens goed het mannendiscriminatie topic!

KinderenVeeeeel te laat er in, veeeel te plezant. Veeeel te vroeg wakker![]()

Die liggen nog te stinken in hun nestKinderen![]()

SameVeeeeel te laat er in, veeeel te plezant. Veeeel te vroeg wakker![]()
.Maar... je krijgt er zoveel liefde van!!Demaakt duidelijk dat jij er nog geen hebt!
![]()
Snel @straight_six, een taalkundig zwak momentje biedt zich aan.Same
Nen halve liter rum en om 3u in mijn bed correspondent niet zo goed met om 7u wakker zijn.
Klinkt als het feestje waar ik wasSame
Nen halve liter rum en om 3u in mijn bed correspondent niet zo goed met om 7u wakker zijn.
Zat je ook in een jacuzzi?Wat heb je uitgestoken?Veeeeel te laat er in, veeeel te plezant. Veeeel te vroeg wakker![]()
AutocorrectMaar... je krijgt er zoveel liefde van!!
Snel @straight_six, een taalkundig zwak momentje biedt zich aan.
Neen... jammer genoeg niet.Klinkt als het feestje waar ik wasZat je ook in een jacuzzi?
Je kan toch met Wannez afspreken als je graag met hem in een jacuzzi zit?Neen... jammer genoeg niet.
Ik ben meer een sauna man, maar met @Wannez gaan pintelieren staat wel hoog op mijn bucket list.Je kan toch met Wannez afspreken als je graag met hem in een jacuzzi zit?
Wat heb je uitgestoken?

Son of a bitch, I'm in!Ik ben meer een sauna man, maar met @Wannez gaan pintelieren staat wel hoog op mijn bucket list.
En dan The Rock die zegt :Filmidee: The Fast and the Fuhrerious - over de grootvader van Vin Diesel in Normandië. Hoofdrol voor vaneigens Vin Diesel, Hitler gespeeld door The Rock. Amai, mijn pillen werken goed vanavond.