Str8_6
Well-known member
Ok ja.. Dat is ook de ondertoon in mijn "ja" als ze vragen of er ansjovis op moet.Pardon?!?
*MEP*
Met natuurlijk! Wat is het Volgende, geen tabasco?!?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ja.. Dat is ook de ondertoon in mijn "ja" als ze vragen of er ansjovis op moet.Pardon?!?
*MEP*
Met natuurlijk! Wat is het Volgende, geen tabasco?!?
Love is in the airOk ja.. Dat is ook de ondertoon in mijn "ja" als ze vragen of er ansjovis op moet.

)Bwa om het wat aanvaardbaar te houden: mijn voorkeur gaat uit naar tonijntino.Love is in the air![]()
Dat je ansjovis niet lust is je goed recht, maar zo slecht is mijn smaak nu toch ook wel niet..
Bweukes, met die tonijnemuil zeker?!?
Hij eet toch ook martino's?Bweukes, met die tonijnemuil zeker?!?
Tsssssssss, ge mist iets.Dat je ansjovis niet lust is je goed recht, maar zo slecht is mijn smaak nu toch ook wel niet..
Na 4 liter rumpunch ben ik beduidend minder kieskeurig qua muilen.
Tzal wel my place moeten zijn want ik mag nimeer rijden
Ik mag toevallig wel nog rijdenTzal wel my place moeten zijn want ik mag nimeer rijden

Toeval bestaat nietIk mag toevallig wel nog rijden![]()

Jij hebt evenveel dagen geen rijbewijs als wel zeker?Tzal wel my place moeten zijn want ik mag nimeer rijden

Hij heeft te veel gedronken om te kunnen/mogen rijden nu, het is niet dat hij zijn rijbewijs kwijt is.Jij hebt evenveel dagen geen rijbewijs als wel zeker?
Loonsverhoging gaat toch nog in orde komen voor ons op die manier.![]()

Hmm sinds wanneer is hij verantwoordelijk geworden? Heb jij dat gedaan?Hij heeft te veel gedronken om te kunnen/mogen rijden nu, het is niet dat hij zijn rijbewijs kwijt is.![]()
"Dominic Toretto zijn grootpapa van den oorlog" zat al in Saving Private RyanFilmidee: The Fast and the Fuhrerious - over de grootvader van Vin Diesel in Normandië. Hoofdrol voor vaneigens Vin Diesel, Hitler gespeeld door The Rock. Amai, mijn pillen werken goed vanavond.