Het grote slowchat topic

Voor de juiste prijs is alles bespreekbaar.
Volgens mij ben jij de guru in het ophouden van de schone schijn en het liegen tegen vrouwen. Ofwel ben je pas aan de fles geraakt nadat @Mulan uw mentale gezondheid volledig gekraakt heeft. Dat is ook nog een mogelijkheid.

Laatst bewerkt:
Smaken jullie eigenlijk het verschil tussen goedkope en dure wijn?

Ik niet hoor. Op mn verjaardag een fles gekregen van ocharme 6 euro en vond die best lekker. Vrienden van me zeiden dan weer ONee nie drinken morgen zeker koppijn..

Is goedkope wijn altijd per definitie slecht?

Volgens mij ben jij de guru in het ophouden van de schone schijn en het liegen tegen vrouwen. Ofwel ben je pas aan de fles geraakt nadar @Mulan uw mentale gezondheid volledig gekraakt heeft. Dat is ook nog een mogelijkheid.
Dit x10000000 😂

Hij doet me terug denken aan de vrijgezellesix. Praatjes vullen wel degelijk gaatjes.

Smaken jullie eigenlijk het verschil tussen goedkope en dure wijn?

Ik niet hoor. Op mn verjaardag een fles gekregen van ocharme 6 euro en vond die best lekker. Vrienden van me zeiden dan weer ONee nie drinken morgen zeker koppijn..

Is goedkope wijn altijd per definitie slecht?
Heb ik onlangs een artikel van gelezen. Je kan van de duurste wijn koppijn hebben en van een goedkope fles van de Aldi niet. Heeft te maken met 1 of andere stof die in wijn zit en de hoeveelheid ervan.

Het moet wel een bruintje zijn en gene sla of tomaat ertussen natuurlijk, helpt dat? 🤷🏼
Hm deels. Het feit dat er alletwee geen tomaat lusten is wel verontrustend.

Doet me denken aan die keer dat ik pita bestelde en dat mens me belachelijk maakt voor heel haar pitakot toen ik een pita vroeg met ketchup maar geen tomaat erop wou.

"maar hahahaha in ketchup zit tok toemaat?hahaha "
"ja maar van die tomaat zit ik niet heel de nacht op de pot, van die verdorven schelen daar met de vliegen erop wel"

Nog nooit iemand zo rap zien switchen van happy happy joy joy naar "I kill you ahmed"

Hm deels. Het feit dat er alletwee geen tomaat lusten is wel verontrustend.

Doet me denken aan die keer dat ik pita bestelde en dat mens me belachelijk maakt voor heel haar pitakot toen ik een pita vroeg met ketchup maar geen tomaat erop wou.

"maar hahahaha in ketchup zit tok toemaat?hahaha "
"ja maar van die tomaat zit ik niet heel de nacht op de pot, van die verdorven schelen daar met de vliegen erop wel"

Nog nooit iemand zo rap zien switchen van happy happy joy joy naar "I kill you ahmed"
Ik lust absoluut wél tomaat! Maar ne Martino is met zilveruitjes en augurk en wie daarvan afwijkt verdient... Het vliegend schijt! (Omdat de doodstraf niet legaal is)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan