Het grote slowchat topic

Da's waar. Sorry. :shy:

Mijn MulanJuju was blijkbaar toch niet sterk genoeg om hem aan mij te binden....
Alee Mulan, les nummer 1 is en blijft het drankje aanbieden bij je thuis, les nummer 2 is een stevig touw en resultaat van 1 plus 2 is een @Wannez die niet weg kan en een heel plezant weekend. Zoveel weekenden als je wil zelfs als je touw kwalitatief genoeg is en je kelder geluidsdicht.

Alee Mulan, les nummer 1 is en blijft het drankje aanbieden bij je thuis, les nummer 2 is een stevig touw en resultaat van 1 plus 2 is een @Wannez die niet weg kan en een heel plezant weekend. Zoveel weekenden als je wil zelfs als je touw kwalitatief genoeg is en je kelder geluidsdicht.
Ik prefereer mijn mannen net ietsje... meer meewerkend! Zeker Wannez! 🥰

Volgens mij is het eerder zij die hem kapot gemaakt heeft.
Als ik zijn posts de afgelopen 2 maand lees, lijkt hij toch niet kapot te zijn.

Waarom zoveel moeite? Gewoon een pintje op uw dorpel zetten en hij komt vanzelf binnen gekropen.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan