Mulan
Well-known member
Ik kan niet claimen dat hij het dankzij mij nu zo geweldig doet, dat klopt!Volgens mij is het eerder zij die hem kapot gemaakt heeft.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan niet claimen dat hij het dankzij mij nu zo geweldig doet, dat klopt!Volgens mij is het eerder zij die hem kapot gemaakt heeft.

Je kon er toch ook 1 voor het vrouwenteam geincasseerd hebben en hem van de straat houden. Dat ging al veel leed voorkomen hebben.Ik kan niet claimen dat hij het dankzij mij nu zo geweldig doet, dat klopt!![]()
Da's waar. Sorry.Je kon er toch ook 1 voor het vrouwenteam geincasseerd hebben en hem van de straat houden. Dat ging al veel leed voorkomen hebben.

Alee Mulan, les nummer 1 is en blijft het drankje aanbieden bij je thuis, les nummer 2 is een stevig touw en resultaat van 1 plus 2 is een @Wannez die niet weg kan en een heel plezant weekend. Zoveel weekenden als je wil zelfs als je touw kwalitatief genoeg is en je kelder geluidsdicht.Da's waar. Sorry.
Mijn MulanJuju was blijkbaar toch niet sterk genoeg om hem aan mij te binden....
Uw gedachten zijn zeker niet minder actief.Tonerider is de laatsten tijd minder actief zeker? Of zijn het mijn gedachten?
Ik prefereer mijn mannen net ietsje... meer meewerkend! Zeker Wannez!Alee Mulan, les nummer 1 is en blijft het drankje aanbieden bij je thuis, les nummer 2 is een stevig touw en resultaat van 1 plus 2 is een @Wannez die niet weg kan en een heel plezant weekend. Zoveel weekenden als je wil zelfs als je touw kwalitatief genoeg is en je kelder geluidsdicht.

Die zou meewerken, het is er de man niet naar om mijn weekend om zeep te helpen.Ik prefereer mijn mannen net ietsje... meer meewerkend! Zeker Wannez!![]()
Voor wat ik in gedachten heb, is touw wel een storende factor!Die zou meewerken, het is er de man niet naar om mijn weekend om zeep te helpen.
Vanilla?Voor wat ik in gedachten heb, is touw wel een storende factor!
(gevoelig velleke, 't zou me pijn doen)

Er bestaat een heel zachte koord, voelt een beetje zijdeachtig. Indien correct gebruikt, heel aangenaam.Voor wat ik in gedachten heb, is touw wel een storende factor!
(gevoelig velleke, 't zou me pijn doen)
Ik lees dit als mulanjuice en dat moet ik dus weer kunnen verbannen uit mijn ziek hoofd.Da's waar. Sorry.
Mijn MulanJuju was blijkbaar toch niet sterk genoeg om hem aan mij te binden....
Tis beter dan wannezsap.Ik lees dit als mulanjuice en dat moet ik dus weer kunnen verbannen uit mijn ziek hoofd.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de invulling die jij eraan geeft!Ik lees dit als mulanjuice en dat moet ik dus weer kunnen verbannen
Erkenning is de eerste stap!uit mijn ziek hoofd.

Als ik zijn posts de afgelopen 2 maand lees, lijkt hij toch niet kapot te zijn.Volgens mij is het eerder zij die hem kapot gemaakt heeft.
Waarom zoveel moeite? Gewoon een pintje op uw dorpel zetten en hij komt vanzelf binnen gekropen.Alee Mulan, les nummer 1 is en blijft het drankje aanbieden bij je thuis, les nummer 2 is een stevig touw en resultaat van 1 plus 2 is een @Wannez die niet weg kan en een heel plezant weekend. Zoveel weekenden als je wil zelfs als je touw kwalitatief genoeg is en je kelder geluidsdicht.
Hangt af van welk lichaamsdeel je in gedachten hebt?Als ik zijn posts de afgelopen 2 maand lees, lijkt hij toch niet kapot te zijn.
Ik heb 'm nooit een pintje weten drinken eigenlijk... En ja, 6, hij was wél altijd nuchter!Waarom zoveel moeite? Gewoon een pintje op uw dorpel zetten en hij komt vanzelf binnen gekropen.

Voor de juiste prijs is alles bespreekbaar.@Wannez , geef jij ook cursussen schone schijn en liegen?
Ik weiger dezelfde smaak te hebben als jij.. Vanaf nu moet ik dus een ander favoriet broodje zoeken. Bedankt!Ik heb gisteren al meer betaald voor een standaard Martino in de buurtslagers.![]()