Het grote slowchat topic

@Wannez is gewoon een nieuw type SOA, maar dan overdraagbaar door internet contact. Een IOA ofzo. Langzaam maar zeker verspreidt zich dat verder, en uw weerstand is veel lager dan wat het normaal zou zijn, waardoor men ontvankelijker is voor latten van lagere standing.
Het is maar een kwestie van tijd voordat we allemaal geïnfecteerd zijn.

Er is niks mis met (de ligging van) mijn lat :unsure:
Jah, als ge van niets vies zijt kan ik het ook ja!

Geen idee welke context jullie in gedachten hebben, maar als ik dat zonder deze specifieke context zeg aan een vrouw, is het doorgaans als zelfverdediging bedoeld om een mogelijke aanvaller heel snel.. immobiel te maken gedurende enige tijd. :unsure:

Geen idee welke context jullie in gedachten hebben, maar als ik dat zonder deze specifieke context zeg aan een vrouw, is het doorgaans als zelfverdediging bedoeld om een mogelijke aanvaller heel snel.. immobiel te maken gedurende enige tijd. :unsure:
Ik vind de peace & love context wel leuker.
Er is al zoveel agressie in de wereld!
Maar wel een goede tip 😉

You sweet summer child 😘

Ik beeld me nu vieze dingen in.

Hmmmmmmm :thinking:
Je wil het bewijzen door uit te testen zeker!

81339775.jpg

Zelfs de vrouwen spreken u tegen Mulan. Zoals ik elders al zei:
Ja... misschien moet iemand eens "the talk" hebben met ons @Mulan, want ze is precies nog niet mee.

Tijd voor het plebs om weer te stemmen :unsure:

SCHNELL SCHNELL :lint:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan