Mulan
Well-known member
Nja, wel typisch voor [redacted] om anderen maar te dissen als ze veel succes hebben op een bepaald vlak.Die zijn lat ligt gewoon lager dan de gemiddelde man, daarom dat alle vrouwen hier zo wild van hem zijn![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja, wel typisch voor [redacted] om anderen maar te dissen als ze veel succes hebben op een bepaald vlak.Die zijn lat ligt gewoon lager dan de gemiddelde man, daarom dat alle vrouwen hier zo wild van hem zijn![]()

Wat heb jij wel gezegd om die redacted te krijgen in uw text?Nja, wel typisch voor [redacted] om anderen maar te dissen als ze veel succes hebben op een bepaald vlak.![]()
K heb het zelf getypt.Wat heb jij wel gezegd om die redacted te krijgen in uw text?

K vond het een "goedkope" opmerking zoals het er stond gewoon.En was niet serieus, excuses mocht het te grof zijn

Amai Mulan, wilt ge hem dood? Als ik erop ga liggen issem plat! Ik ben een betonwals, brrrrrrrr.Daarom dat iedereen der op wil liggen!![]()
Jah, als ge van niets vies zijt kan ik het ook ja!Er is niks mis met (de ligging van) mijn lat![]()
Gebruik uw knieën he, schat! (Om op te steunen, niet om hem efficiënter te crushenAmai Mulan, wilt ge hem dood? Als ik erop ga liggen issem plat! Ik ben een betonwals, brrrrrrrr.
)Gebruik uw knieën he, schat!

Ah ik was niet de enige die daar gestopt was met lezen

Wedden van niet!Amai Mulan, wilt ge hem dood? Als ik erop ga liggen issem plat! Ik ben een betonwals, brrrrrrrr.

Ik vind de peace & love context wel leuker.Geen idee welke context jullie in gedachten hebben, maar als ik dat zonder deze specifieke context zeg aan een vrouw, is het doorgaans als zelfverdediging bedoeld om een mogelijke aanvaller heel snel.. immobiel te maken gedurende enige tijd.![]()

You sweet summer childGeen idee welke context jullie in gedachten hebben, maar als ik dat zonder deze specifieke context zeg aan een vrouw, is het doorgaans als zelfverdediging bedoeld om een mogelijke aanvaller heel snel.. immobiel te maken gedurende enige tijd.![]()

Ik beeld me nu vieze dingen in.Gebruik uw knieën he, schat! (Om op te steunen, niet om hem efficiënter te crushen)
HmmmmmmmWedden van niet!![]()
Ik beeld me nu vieze dingen in.
Hmmmmmmm
Je wil het bewijzen door uit te testen zeker!
Zelfs de vrouwen spreken u tegen Mulan. Zoals ik elders al zei:Geen idee welke context jullie in gedachten hebben, maar als ik dat zonder deze specifieke context zeg aan een vrouw, is het doorgaans als zelfverdediging bedoeld om een mogelijke aanvaller heel snel.. immobiel te maken gedurende enige tijd.![]()
Ja... misschien moet iemand eens "the talk" hebben met ons @Mulan, want ze is precies nog niet mee.
Just the tip?Ik vind de peace & love context wel leuker.
Er is al zoveel agressie in de wereld!
Maar wel een goede tip![]()