Het grote slowchat topic

Dat zegt dus veel over die frequentie! 🙈

BigViciousKingsnake-size_restricted.gif

Versus

b9868b4633583eaaf7e992a415776b3ad1de2b8b.gifv

🤓

Ik heb dat krantartikel echt verkeerd beginnen lezen en zat al halverwege voor ik doorhad dat het ni over vellekentrek ging.

De Vlaming 'musturbeert' meer dan twee keer per week (en dat is niet gezond)

Ik heb dat krantartikel echt verkeerd beginnen lezen en zat al halverwege voor ik doorhad dat het ni over vellekentrek ging.

De Vlaming 'musturbeert' meer dan twee keer per week (en dat is niet gezond)

Goede niet misleidende foto ook erbij.

Goede niet misleidende foto ook erbij.

Deze?
694

Die man is toch gewoon op het wer... Oooooh ja ik snap wat je bedoelt @515 :fingerguns:

Deze?
694

Die man is toch gewoon op het wer... Oooooh ja ik snap wat je bedoelt @515 :fingerguns:

Klaar voor "een lang telefoongesprek" zoals anderen dat hier noemen, als ze toegang hebben tot specifieke websites op het werk. 👍🏻

Klaar voor "een lang telefoongesprek" zoals anderen dat hier noemen, als ze toegang hebben tot specifieke websites op het werk. 👍🏻
Exact, en aan de andere kant van de lijn, "hallo met de klantendienst van pizza hut, u had alweer een klacht?"
ofwel
"hallo met de klantendienst van toi toi, OOOOH NEE GIJ ZIJT HET WEER... klik... tuuuut tuuuut tuuuut"

ook 2x mijn broek gescheurd.
2de keer was op het werk toen ik ook hurkte om iets uit de kast te halen. Open gescheurd langs achter. Ik had er dan niet beter op gevonden om op het wc dat dicht te doen met nietjes. The pain was real bij iedere stap dat ik moest zetten en die nietjes voelde schuren.
Met een legging zou ge dat niet aan de hand hebben. EN het zou ook werken tegen het schuren van die nietjes :shutup:.

azo ne frissen duik tijdens de middagpauze... héééééérlijk. De namiddag als herboren kunnen inzetten.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan