Str8_6
Well-known member
Volgens mij hebben ze de navelstreng vergeten door te knippen.Bedankt voor deze erg verhelderende mededeling.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij hebben ze de navelstreng vergeten door te knippen.Bedankt voor deze erg verhelderende mededeling.![]()

Tot je “jou/jouw” oefeningen krijgt.Als hij statutair benoemd is dan maak ik me totaal geen zorgen over de taalproef dat ik daarvoor binnenkort moet afleggen.
is meerkeuze, altijd eens afwisselen en ik heb sowieso de helft.Tot je “jou/jouw” oefeningen krijgt.

Altijd "jouw" aanduiden en de W tussen haakjes zetten. 100/100is meerkeuze, altijd eens afwisselen en ik heb sowieso de helft.![]()
Goede niet misleidende foto ook erbij.Ik heb dat krantartikel echt verkeerd beginnen lezen en zat al halverwege voor ik doorhad dat het ni over vellekentrek ging.
De Vlaming 'musturbeert' meer dan twee keer per week (en dat is niet gezond)
![]()
De Vlaming 'musturbeert' meer dan twee keer per week (en dat is niet gezond)
‘Musturbeer’ jij ook te veel? Uit het allereerste onderzoek bij Vlamingen blijkt dat we er collectief last van hebben. 9 op de 10 doen het, maar liefst twee keer per week. En voor wie zich er te vaak schuldig aan maakt, heeft dat zo zijn gevolgen. Van stress en oververmoeidheid tot zelfs...www.hln.be
Echt heGoede niet misleidende foto ook erbij.

Goede niet misleidende foto ook erbij.
Klaar voor "een lang telefoongesprek" zoals anderen dat hier noemen, als ze toegang hebben tot specifieke websites op het werk.Deze?
![]()
Die man is toch gewoon op het wer... Oooooh ja ik snap wat je bedoelt @515
![]()
mogen en kunnen jullie op privé websites tijdens het werk
Toch een vraag die me al een tijdje bezig houd (enkele jaren terug kon ik beter betaalde job krijgen, maar niet gedaan wegens "aanhangsel bij contract", waarbij ik op staande voet kon worden ontslagen bij eigen mails/websites raadplegen tijdens de uren). Nu is mijn vraag, hoe het algemeen...www.beyondgaming.be

Exact, en aan de andere kant van de lijn, "hallo met de klantendienst van pizza hut, u had alweer een klacht?"Klaar voor "een lang telefoongesprek" zoals anderen dat hier noemen, als ze toegang hebben tot specifieke websites op het werk.![]()
Klaar voor "een lang telefoongesprek" zoals anderen dat hier noemen, als ze toegang hebben tot specifieke websites op het werk.![]()
Hoe ook maar ene van jullie ooit van ‘t straat is geraakt… Beyond Dating mag toch echt gerust zijn qua pot/deksel kansen.ja baas, ik ben de (s)meg(m)abytes aant opkuisen ze!
Dat uit uw “mond” (Straks zeg je nog dat hij het yoghurtvocht weggiet voordat hij dit opeet
) horen, roept toch heel andere associaties op 
Met een legging zou ge dat niet aan de hand hebben. EN het zou ook werken tegen het schuren van die nietjesook 2x mijn broek gescheurd.
2de keer was op het werk toen ik ook hurkte om iets uit de kast te halen. Open gescheurd langs achter. Ik had er dan niet beter op gevonden om op het wc dat dicht te doen met nietjes. The pain was real bij iedere stap dat ik moest zetten en die nietjes voelde schuren.
.IOp duurdere yoghurts staat geen vocht. De upperclass kent yoghurtvocht helemaal niet.
inex 2! 
azo ne frissen duik tijdens de middagpauze... héééééérlijk. De namiddag als herboren kunnen inzetten.

?