Mulan
Well-known member
Absoluut!Loopt gij dan in uw onderbroek over ‘t straat?
Maar doorgaans nog andere kleding erboven ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Absoluut!Loopt gij dan in uw onderbroek over ‘t straat?
Hij zou wel de geur van reuzel herkennen.Als ik geen legging zou dragen... Zou hij het ooit weten dat ik het ben?![]()
*doorgaans*Absoluut!
Maar doorgaans nog andere kleding erboven ook.
Oef.. Je bent weer normaal.Laat een man die lacht en wuift naar kind dat naar hem lacht en wuift nu maar eens gewoon een vriendelijke man zijn![]()

Ik dacht dat mijn 'normaal' was om overal vrouwonvriendelijk gedrag te zien en daar te gevoelig op reagerenOef.. Je bent weer normaal.![]()

Je bent veel veelzijdiger dan dat schat.Ik dacht dat mijn 'normaal' was om overal vrouwonvriendelijk gedrag te zien en daar te gevoelig op reageren![]()
Merci six. Uw fatshaming gaat er nu wel lichtjes over. Bij deze heb ik u ook gereport, tis maar dat ge het weet!Je bent veel veelzijdiger dan dat schat.
In uw frituurbudget?Groene Chimaywhere have you been all my life?
In de fysieke drankenhandels staat dat toch wat normaler geprijsd.

Ik mag het hopen! Ik moet echt eens langs zo'n drankenhandel. Enkel nog maar geweest met Too good To go en dat viel goed mee.In de fysieke drankenhandels staat dat toch wat normaler geprijsd.
Wel nog nooit gekocht, toch eens doen dan.
In de fysieke drankenhandels staat dat toch wat normaler geprijsd.
Wel nog nooit gekocht, toch eens doen dan.
Staat hier nog een halve bak Tripel. Als die op is, ga ik er eens voor gaan!Doen. Damn das ne lekkere. Tripel was tot nu mijn favoriet, samen met de bleu. Maar move aside!
Toch ook eens proberen dan.Doen. Damn das ne lekkere. Tripel was tot nu mijn favoriet, samen met de bleu. Maar move aside!
Zoals bij mijn ontmaagding dus...Beter dan 180min aanschuiven voor een ritje van 2min.
Never again disneyland, never again!
Moest gij aanschuiven?Zoals bij mijn ontmaagding dus...
het was aanschuiven of een fast pass kopenMoest gij aanschuiven?
Het was opendeur dagMoest gij aanschuiven?
Indien ik het goed begrepen heb, heeft hij eerst aangeschoven en dan zijn fast pass gebruikthet was aanschuiven of een fast pass kopen