Sshhhh.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sshhhh.

Sushi gekregen?Sshhhh.![]()
In tegenstelling tot al zijn andere verhalen, is je eigen fantasie nu veel levendiger dan de realiteit.En wat is er gebeurd tussen de pizza en het terug naar huis gaan? Dit verhaal laat te veel aan de verbeelding over.

Ik vrees er ook voor, maar ik moest het vragen.In tegenstelling tot al zijn andere verhalen, is je eigen fantasie nu veel levendiger dan de realiteit.![]()
Drama (en batshit crazy) tracht ik idd gescheiden te houden van (de weken met) mijn kinderenIn tegenstelling tot al zijn andere verhalen, is je eigen fantasie nu veel levendiger dan de realiteit.![]()

Ik dacht vooral dat je je ex gescheiden van jezelf wou houden?Drama (en batshit crazy) tracht ik idd gescheiden te houden van (de weken met) mijn kinderen![]()

Het een sluit het ander niet uit!Ik dacht vooral dat je je ex gescheiden van jezelf wou houden?![]()
Nou... Sommige mensen zijn ook ÈCHT wel batshit crazy hoor!*zucht* altijd maar die negativiteit over batshit crazy, when will the stereotyping stop? Some of us are really ok.

Blijf dat vooral tegen uwzelf zeggen! Houd die gedachte vast!Some of us are really ok.
Nee.Sushi gekregen?

Dat zeggen de stemmetjes in mijn hoofd ook, geen probleem.Blijf dat vooral tegen uwzelf zeggen! Houd die gedachte vast!
I have the paperwork!Nou... Sommige mensen zijn ook ÈCHT wel batshit crazy hoor!![]()
Maar ik heb geen vodkaAh no, add a few White Russians and do not go gently into that good night.
Of koffielikeur

Te laat!
Gij ook te laat!Te laat gelezen, ik sliep al.![]()
Als Engelsvrouw raad ik u volgende aan: visbokaal nemen (liefst leeg) alles er in gieten en happy waking up next week in Slough.Maar ik heb geen vodkaOf koffielikeur
Momenteel heb ik enkel 2 flessen kraken rum 1 fles witte wijn, 2 flessen rosé wijn, 2 flessen rode wijn, aantal jupilers, aantal strongbow red berries/gold apple, 7 Duvels, 1 fles gin fizz mix (bah vies niet voor herhaling vatbaar)
De jupiler/duvel/rode wijn drink ik niet das voor men bezoek volgende week en week erna
Te laat!
Gij ook te laat!
Maar ik heb geen vodkaOf koffielikeur
Momenteel heb ik enkel 2 flessen kraken rum 1 fles witte wijn, 2 flessen rosé wijn, 2 flessen rode wijn, aantal jupilers, aantal strongbow red berries/gold apple, 7 Duvels, 1 fles gin fizz mix (bah vies niet voor herhaling vatbaar)
De jupiler/duvel/rode wijn drink ik niet das voor men bezoek volgende week en week erna![]()

Dat escaleerde snel van tipsy drunk naar sleepy drunkTe laat!

Ik heb niks anders gedaan buiten die 2 posts in de thread hoor, moest je dat denken.Klikker