Niets hoor, ik kon ook een andere post quoten.Niet dat je ongelijk hebt maar heb ik u eigenlijk iets misdaan?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets hoor, ik kon ook een andere post quoten.Niet dat je ongelijk hebt maar heb ik u eigenlijk iets misdaan?

Het moet zijn dat je het niet ècht ècht wil..Mijn drinken doet niks, kom dat tegen. Toegegeven, in ons familie kan men stevig tegen zijn alcohol maar dan nog kan ik er normaal toch iets uithalen. Nada. Niente. Nougatbollen. (Ik ga ook niet voor blackout, gewoon een beetje buzz en noppes)

Moh echt é… Ik ga overschakelen naar met een rietje drinken, dat helpt soms.Het moet zijn dat je het niet ècht ècht wil..![]()
Da's meer een refter-gedachte, niet?Opt toilet wel dan?
daarmee dak aan de schelde ben gaan wonen he.Heb je niet HEEL veel plaats nodig om een duikboot in elkaar te knutselen?![]()
jeuj, i did it"Efkes" is heel vaag hè. Dus als je dit leest: hoera! Gelukt!!!
Long Island iced tea of 2 met een rietje en die buzz komt wel goed.Moh echt é… Ik ga overschakelen naar met een rietje drinken, dat helpt soms.
Oh daar heb ik nog katers van gehad!Long Island iced tea of 2 met een rietje en die buzz komt wel goed.
Liever poezen maar Squids bekentenis over katers van long island ice tea bracht fijne, zij het vage, herinneringen naar boven@Wannez zegt ge nu dat gij graag katers hebt ?

Ah no, add a few White Russians and do not go gently into that good night.Dark and Stormy,
Sebiet toch eens slapen![]()
Hello i'm tipsy
Te laat gelezen, ik sliep al.Hello i'm tipsy

FTFYTe laat gelezen, ik lag al dronken in bed.![]()