Het grote slowchat topic

Alleen thuis en de kleine heeft in zijn broek gescheten. Gelukkig regent het net goed door en was even in het gras leggen voldoende.

Maar serieus, hoe de fuck doe je die zijn kleren terug aan? De pamper is semi-gelukt, maar kheb hem gewoon een extra deken gegeven, volgens mij zijn mijn handen te groot om dat aan te kleden.

Alleen thuis en de kleine heeft in zijn broek gescheten. Gelukkig regent het net goed door en was even in het gras leggen voldoende.

Maar serieus, hoe de fuck doe je die zijn kleren terug aan? De pamper is semi-gelukt, maar kheb hem gewoon een extra deken gegeven, volgens mij zijn mijn handen te groot om dat aan te kleden.
Oefenen en veel vloeken int begin...

Jouw handen niet, jouw angst wél. 😇

En hey, dat komt wel hoor. Je hebt EEN oplossing gevonden, prima toch?

(Maar als ik niet thuis ging zijn, mocht ik van de papa geen kruippakjes aandoen aan de dochter, die kwam daar ook zot van! Jurkjes (ZONDER BROEKKOUSEN!) en leggings vond hij prima, al de rest... 🤬🤬🤬

Geef hem een whisky in zijn papfles en hij gaat ook geen koud meer hebben.

Of met de bladblazer goed droog blazen nadat je hem in de regen gezet hebt. Dan gaan de kleren ook beter aan dan dat hij nog nat is.

Dus indirect ook jouw glimlach van de dag! 🥳

(En neen, geen tietenfoto gestuurd naar @Wannez . toch zeker vandaag niet! )
Slaag jij er in daar een leuke foto van te maken? Ik vind dat onhandig, moet je de meiden er leuk laten uitzien en dan nog die camera gebruiken, ik zou olieverf op doen nog makkelijker vinden.

Ik ga al de BG madammen eens uitnodigen, lijkt mij wel een plezante samenkomst en dan heb ik mijn sociaal quota tot 2034 gehaald!
Heksensabbat (wel graag voor 20u, want daarna willen we gewoon in onze flanellen pyjama niet meer bougeren) here we come!

Heksensabbat (wel graag voor 20u, want daarna willen we gewoon in onze flanellen pyjama niet meer bougeren) here we come!
BYOFlanellenPyjama? Nee, ik kan mij daar volledig in vinden, een afternoon tea maar dan met cocktails (met mate want we zijn tenslotte *dames*)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan