Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alez hup zunne, waar de meesten met 1-2 kleexkes toekomen, heeft meneer al weer ne gansen handdoek nodig.Waarom masturbeert gij eigenlijk in ne ring? Ik gooi die handdoek gewoon onder bed meestal.

Alleen maar als hij aan jou denktAlez hup zunne, waar de meesten met 1-2 kleexkes toekomen, heeft meneer al weer ne gansen handdoek nodig.![]()

Oefenen en veel vloeken int begin...Alleen thuis en de kleine heeft in zijn broek gescheten. Gelukkig regent het net goed door en was even in het gras leggen voldoende.
Maar serieus, hoe de fuck doe je die zijn kleren terug aan? De pamper is semi-gelukt, maar kheb hem gewoon een extra deken gegeven, volgens mij zijn mijn handen te groot om dat aan te kleden.
Jouw handen niet, jouw angst wél.Maar serieus, hoe de fuck doe je die zijn kleren terug aan? De pamper is semi-gelukt, maar kheb hem gewoon een extra deken gegeven, volgens mij zijn mijn handen te groot om dat aan te kleden.

Heb je niet HEEL veel plaats nodig om een duikboot in elkaar te knutselen?- ooit goed worden in Blender en 3d printing zodat ik een zelfbouwpakket voor een duikboot en 3--master kan printen

"Efkes" is heel vaag hè. Dus als je dit leest: hoera! Gelukt!!!- een beter mens worden
- japan bezoeken
- nog efkes blijven leven
Geef hem een whisky in zijn papfles en hij gaat ook geen koud meer hebben.Alleen thuis en de kleine heeft in zijn broek gescheten. Gelukkig regent het net goed door en was even in het gras leggen voldoende.
Maar serieus, hoe de fuck doe je die zijn kleren terug aan? De pamper is semi-gelukt, maar kheb hem gewoon een extra deken gegeven, volgens mij zijn mijn handen te groot om dat aan te kleden.
Maar die ene BG'er zijn glimlach was groter vermoed ik.Dus indirect ook jouw glimlach van de dag!
(En neen, geen tietenfoto gestuurd naar @Wannez . toch zeker vandaag niet! )
Slaag jij er in daar een leuke foto van te maken? Ik vind dat onhandig, moet je de meiden er leuk laten uitzien en dan nog die camera gebruiken, ik zou olieverf op doen nog makkelijker vinden.Dus indirect ook jouw glimlach van de dag!
(En neen, geen tietenfoto gestuurd naar @Wannez . toch zeker vandaag niet! )
Ik HEB gewoon leuke meiden!Slaag jij er in daar een leuke foto van te maken? Ik vind dat onhandig, moet je de meiden er leuk laten uitzien en dan nog die camera gebruiken, ik zou olieverf op doen nog makkelijker vinden.

Dat maakt inderdaad wel een heel verschil, sjansaar!Ik HEB gewoon leuke meiden!![]()
Ik ga al de BG madammen eens uitnodigen, lijkt mij wel een plezante samenkomst en dan heb ik mijn sociaal quota tot 2034 gehaald!Pyjamaparty!
Heksensabbat (wel graag voor 20u, want daarna willen we gewoon in onze flanellen pyjama niet meer bougeren) here we come!Ik ga al de BG madammen eens uitnodigen, lijkt mij wel een plezante samenkomst en dan heb ik mijn sociaal quota tot 2034 gehaald!
BYOFlanellenPyjama? Nee, ik kan mij daar volledig in vinden, een afternoon tea maar dan met cocktails (met mate want we zijn tenslotte *dames*)Heksensabbat (wel graag voor 20u, want daarna willen we gewoon in onze flanellen pyjama niet meer bougeren) here we come!
Ik ben altijd in voor een avondje met lekkers (voedsel en drank) en muziek om op mee te kweken.Ik ga al de BG madammen eens uitnodigen, lijkt mij wel een plezante samenkomst en dan heb ik mijn sociaal quota tot 2034 gehaald!
Ik vind dees wel een kweeknummer...Ik ben altijd in voor een avondje met lekkers (voedsel en drank) en muziek om op mee te kweken.

=> https://www.beyondgaming.be/threads/het-grote-slowchat-topic.6609/BYOFlanellenPyjama? Nee, ik kan mij daar volledig in vinden, een afternoon tea maar dan met cocktails (met mate want we zijn tenslotte *dames*)
Niet dat je ongelijk hebt maar heb ik u eigenlijk iets misdaan?