Het grote slowchat topic

hoeveel varianten van een leggin bestaan er eigenlijk?

Je had dus een short aan :)
De short (om geen kapotgeschaafde dijen te hebben onder een jurk/rokje), de lange versie om warme benen te hebben onder andere kledij in de winter, de 3/4de versie voor.... Geen idee, en de sportversie, om mannen het idee te geven dat leggings ook ok kunnen zijn. 😇

De short (om geen kapotgeschaafde dijen te hebben onder een jurk/rokje), de lange versie om warme benen te hebben onder andere kledij in de winter, de 3/4de versie voor.... Geen idee, en de sportversie, om mannen het idee te geven dat leggings ook ok kunnen zijn. 😇
giphy.gif

Gisteren 4125 stappen gezet vnl dan nog van en naar de auto gelopen en gewoon de dagelijkse routine dus geen gekke dingen==> gevolg welkom eerste schaafwonden van 2022. 💃

Ik verontschuldig mij dat het even in mijn moedertaal zal zijn: it really fucks me off that someone can rip the heart right out of you but you can’t actually talk to anyone about it because your heart wasn’t meant to be where it was in the first place.

• ik geef mijn eigen domheid toe dus gelieve niet op mij te roepen.
• ik kan er niet direct thuis mee terecht, needed to vent or explode.

Carry on.
Hugs - in all discretion - are only a DM away.

Gisteren 4125 stappen gezet vnl dan nog van en naar de auto gelopen en gewoon de dagelijkse routine dus geen gekke dingen==> gevolg welkom eerste schaafwonden van 2022. 💃
Troost U, ik heb zaterdagnacht ook de eerste schaafwonden van 2022 opgelopen. Het had ook een gebroken pols kunnen zijn dus me happy.

Klinkt als een legendarisch verhaal dat we nog niet gehoord hebben.
Over zatte voeten getsjoempeld, val gebroken met eigen lichaam, the end?

Alez, "in Supermangewaad een jonge deerne gered van een vervelende ploert (1m90 ongeveer, in lycra gehuld?) Waarbij ik haar met mijn eigen lichaam heb beschermd tegen zijn halfvolle carablikken, de nodige verwondingen nam ik er ridderlijk bij! Gelukkig bleek ze nadien ENORM dankbaar en na rondje 3 voelde ik wel de "carpet burn" maar bon!" Kan natuurlijk ook....🤔

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan