ThomasMore
Well-known member
hoeveel varianten van een leggin bestaan er eigenlijk?Ik had gisteren een leggingshort aan onder een jurkje. I made Jezus cry.![]()
Je had dus een short aan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoeveel varianten van een leggin bestaan er eigenlijk?Ik had gisteren een leggingshort aan onder een jurkje. I made Jezus cry.![]()

Met voetjes, met beugels (gelijk voor paardrijden) tot boven de enkel, tot over de knie, tot boven de knie, tot halverwege de dij. Voor elk moment een sexy optie dus.hoeveel varianten van een leggin bestaan er eigenlijk?
Je had dus een short aan![]()
De short (om geen kapotgeschaafde dijen te hebben onder een jurk/rokje), de lange versie om warme benen te hebben onder andere kledij in de winter, de 3/4de versie voor.... Geen idee, en de sportversie, om mannen het idee te geven dat leggings ook ok kunnen zijn.hoeveel varianten van een leggin bestaan er eigenlijk?
Je had dus een short aan![]()

De short (om geen kapotgeschaafde dijen te hebben onder een jurk/rokje), de lange versie om warme benen te hebben onder andere kledij in de winter, de 3/4de versie voor.... Geen idee, en de sportversie, om mannen het idee te geven dat leggings ook ok kunnen zijn.![]()

Hugs - in all discretion - are only a DM away.Ik verontschuldig mij dat het even in mijn moedertaal zal zijn: it really fucks me off that someone can rip the heart right out of you but you can’t actually talk to anyone about it because your heart wasn’t meant to be where it was in the first place.
• ik geef mijn eigen domheid toe dus gelieve niet op mij te roepen.
• ik kan er niet direct thuis mee terecht, needed to vent or explode.
Carry on.
Troost U, ik heb zaterdagnacht ook de eerste schaafwonden van 2022 opgelopen. Het had ook een gebroken pols kunnen zijn dus me happy.Gisteren 4125 stappen gezet vnl dan nog van en naar de auto gelopen en gewoon de dagelijkse routine dus geen gekke dingen==> gevolg welkom eerste schaafwonden van 2022.![]()
Een paar minuten voor middernacht moet dat wel kunnen, toch?Kan dat dan?![]()
Er kan altijd nog ne allerlaatste vanaf als ge het echt zou willen.Een paar minuten voor middernacht moet dat wel kunnen, toch?
Rukken met ne timer op!Er kan altijd nog ne allerlaatste vanaf als ge het echt zou willen.
Ik voel een nieuwe poll opkomen.Rukken met ne timer op!
Als ik zo lees zijt gij net de reden van de ergernis. En nu nog wat zout in de wonde komen strooien ookHugs - in all discretion - are only a DM away.
.Alsof ik Squid ooit kwaad zou doen!Als ik zo lees zijt gij net de reden van de ergernis. En nu nog wat zout in de wonde komen strooien ook.

Het probleem is dat ge squid niet wilt doen.Alsof ik Squid ooit kwaad zou doen!![]()
Da gade gij ni (be)palen.gifHet probleem is dat ge squid niet wilt doen.

Nee, gij moet dat (be)palen.Da gade gij ni (be)palen.gif![]()
Klinkt als een legendarisch verhaal dat we nog niet gehoord hebben.Troost U, ik heb zaterdagnacht ook de eerste schaafwonden van 2022 opgelopen. Het had ook een gebroken pols kunnen zijn dus me happy.
Over zatte voeten getsjoempeld, val gebroken met eigen lichaam, the end?Klinkt als een legendarisch verhaal dat we nog niet gehoord hebben.