Het grote slowchat topic

Awel, soms zit ik hier wat te snuffelen in verschillende threads en lees ik wat forumleden weten en kunnen en dan voel ik me een beetje nietig maar op andere momenten lees ik wat sommige niet weten of kunnen (tanken 😆) en dan voel ik me terug wat beter.
Ik ben dan ook gewoon ne stomme kloot. 100% Van mijn hersencapaciteit is toe gewezen aan stomme opmerkingen maken en "dingen in een schunnige context plaatsen".

Het ijsje van @straight_six

5604_large.png
4 blokjes? Je wilt dat ik ga toevetten zeker?

Noemt gij Squid nu een bouwcamionet? :confused:
Ik twijfelde tussen 2 andere dingen:

- fatshamer geworden en dat hij hiermee wil zeggen dat ze niet in een gewone auto kan.

- dat hij zijn dikke amg er niet aan vuil wil maken en dan maar een vuile bouwcamionette gebruikt.

In krijg die notificaties ook. En ik heb geen Tinder profiel. Ook nooit gehad. :S
Dat zijn friend requests van andere "gewannezde" vrouwen. Tinder probeert een "touched by @Wannez" community te maken. Onderzoek wijst uit dat die user base groter is dan hun huidige doelgroep, en ze zo dus meer omzet behalen.

Geloof mij maar, ik heb inside information.

Dat zijn friend requests van andere "gewannezde" vrouwen. Tinder probeert een "touched by @Wannez" community te maken. Onderzoek wijst uit dat die user base groter is dan hun huidige doelgroep, en ze zo dus meer omzet behalen.

Geloof mij maar, ik heb inside information.
Ge overdrijft! Denk ik.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan