Mulan
Well-known member
Bwoa, 'tis niet dat ge van 2022 een rustig jaartje aan het maken zijt he...Ik zei dat ook tegen tinder, maar ze lieten hun markt analyse zien, en numbers don't lie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwoa, 'tis niet dat ge van 2022 een rustig jaartje aan het maken zijt he...Ik zei dat ook tegen tinder, maar ze lieten hun markt analyse zien, en numbers don't lie.

Verkeerde gequote? Want buiten mijn vrouw doe ik niemand hoorBwoa, 'tis niet dat ge van 2022 een rustig jaartje aan het maken zijt he...![]()

Ik zei dat ook tegen tinder, maar ze lieten hun markt analyse zien, en numbers don't lie.

Verkeerde gequote? Want buiten mijn vrouw doe ik niemand hoor![]()

Hier valt dat best mee, slechts 1 week op 2 “actief”Bwoa, 'tis niet dat ge van 2022 een rustig jaartje aan het maken zijt he...![]()

Ik dacht leggings met voetjes voor te stellen, maar vrees dat dat niet als ernstige reactie zou beschouwd worden en dit tot berisping zou leidenGewoon grappig dat ze het nog steeds niet door hebben. Straks komt er nog 1 af met enkelsokjes.

En misschien breng je nog anderen op het gedacht om die te bestellen.Ik dacht leggings met voetjes voor te stellen, maar vrees dat dat niet als ernstige reactie zou beschouwd worden en dit tot berisping zou leiden![]()
Dat is 26 weken op een jaar en als dat ook altijd een andere is… Gij doet op uw eigen alle statistieken stijgen (en bloeddruk. En temperatuur.)Hier valt dat best mee, slechts 1 week op 2 “actief”![]()
Dat is 26 weken op een jaar en als dat ook altijd een andere is… Gij doet op uw eigen alle statistieken stijgen (en bloeddruk. En temperatuur.)
Nah, you’re ok, gives hope to those of us still hoping to hop on once!
Hebt gij maar 1 tabblad openstaan?Ziehier de wall of shame
![]()

Ik ga een topic kiezen om voluit voor te gaan en mijn berichten aantal omhoog te krijgen maar alle goeie zijn al toebedeeld: in appreciatie van leggings, in vervloeking van leggings, hoe geraak ik *in* iemand zijn leggings, welke zijn de beste leggings om een poolhouse mee aan te leggen,…Hebt gij maar 1 tabblad openstaan?![]()
Je goeie punten van gewicht ben je bij deze al weer kwijt.Ik ga een topic kiezen om voluit voor te gaan en mijn berichten aantal omhoog te krijgen maar alle goeie zijn al toebedeeld: in appreciatie van leggings, in vervloeking van leggings, hoe geraak ik *in* iemand zijn leggings, welke zijn de beste leggings om een poolhouse mee aan te leggen,…
Ik heb mijn topic gevonden: hoe zorg ik dat Straight_Six overstag gaat wanneer ik niet meer nijlpaard-gewijs er over kan bulldozeren. Mijn eerste twee stappen weet ik al: caloriearme lucht beginnen ademen en leggings verbranden (ik heb btw geen leggings dus my plan is coming together)Je goeie punten van gewicht ben je bij deze al weer kwijt.
Als je calorierijke lucht begint te ademen dan zou ik toch hamburgers als ontbijt en 2 bakken frieten als tussendoortje overslaan.Ik heb mijn topic gevonden: hoe zorg ik dat Straight_Six overstag gaat wanneer ik niet meer nijlpaard-gewijs er over kan bulldozeren. Mijn eerste twee stappen weet ik al: caloriearme lucht beginnen ademen en leggings verbranden (ik heb btw geen leggings dus my plan is coming together)
Joke’s on you, al in geen twee maanden een burger of nog zelfs een patat gegeten! You think I am not serious? See you at the altar in 2029.Als je calorierijke lucht begint te ademen dan zou ik toch hamburgers als ontbijt en 2 bakken frieten als tussendoortje overslaan.
Ik had gisteren een leggingshort aan onder een jurkje. I made Jezus cry.Welke van jullie heeft er zes leggings geofferd aan de Regengod?

Mijne kleinen is op sportdag, you made Jesus cry on my kid!Ik had gisteren een leggingshort aan onder een jurkje. I made Jezus cry.![]()