Hoezo de laatste tijd?Ge zijt de laatste tijd nogal into zeggen wat ik moet doen he![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo de laatste tijd?Ge zijt de laatste tijd nogal into zeggen wat ik moet doen he![]()
Op discord wou ze dat ik de eerste beste besprong die zich aanbod daar.Hoezo de laatste tijd?
We zijn niet in school!Ik probeer maar te helpen, en ik hoor dat @Wannez de moeite is dus ik zeg ‘voila, tis van ne goeien’. Plus ja ik ben leerkracht dus ik commandeer graag.
Kzou anders niet zeggen dat ge daar hulp bij nodig hadOp discord wou ze dat ik de eerste beste besprong die zich aanbod daar.

Maar ene zomaar bespringen is wat het leven leuk maakt, ik wou gewoon helpen haar leven leuk te maken. En het was niet de eerste beste, het was een ninja turtle.Kzou anders niet zeggen dat ge daar hulp bij nodig had![]()
De almachtige creator van deze thread?Maar ene zomaar bespringen is wat het leven leuk maakt, ik wou gewoon helpen haar leven leuk te maken. En het was niet de eerste beste, het was een ninja turtle.

Neen, toch niet. Eentje die met een lichter schild door het leven hopt.De almachtige creator van deze thread?![]()

Neeje, Danteietsofwat? Mens was enthousiast ook maar het was noppesTrump?

Neenee, een discorder die hier niet actief is.Trump?
Maar die dus wel actief *wou* zijn. Maar het bleef nop.Neenee, een discorder die hier niet actief is.
Het voelt hier zo kattig
![]()
Wie heb ik dan recentelijk besprongen volgens uKzou anders niet zeggen dat ge daar hulp bij nodig had![]()
Hij zit hier wel hoor, hij liked mijn berichten somsNeenee, een discorder die hier niet actief is.

Het is een gluurder die uiterst zelden post.Wie heb ik dan recentelijk besprongen volgens u
Hij zit hier wel hoor, hij liked mijn berichten soms![]()
Hij zit hier wel hoor, hij liked mijn berichten soms![]()
CreepyHet is een gluurder die uiterst zelden post.

Neenee, het is iemand die op discord heel actief is.Creepy![]()

Dat zijn de ergste!!!Neenee, het is iemand die op discord heel actief is.![]()
Awel, soms zit ik hier wat te snuffelen in verschillende threads en lees ik wat forumleden weten en kunnen en dan voel ik me een beetje nietig maar op andere momenten lees ik wat sommige niet weten of kunnen (tankenAright easy peasy.
Speciaal voor @Vrouwtje Theelepel (ik wist oprecht niet dat ge gewoon "share" en "copy" kon duwen):
#Heardle #81
️
️
️
️
️
) en dan voel ik me terug wat beter.