Het grote slowchat topic

images

Bij ons loopt dat ook altijd zo af. En meestal ben ik ook het slachtoffer. Vorige week smijt ze zo een bolletje zilverpapier. Natuurlijk recht in mijn oog. Slaan met een kussen: de hoek van het kussen in mijn oog of ergens een schram van de rits van het kussen.

Volgens mij is het niet meer per ongeluk.
Toxische relatie!

En in legging gehulde benen rond die 3cm… Ja, je kan er wel wat mee (not what she said)
Goed bezig om leggings te verprutsen voor mij, Squid. Heb een behoorlijke mentale bibliotheek ervan opgebouwd over de jaren heen (meerdere onderverdelingen rond Mulan, trouwens. Ook eentje van Squid, maar geen idee wat ik daar ga aantreffen). Zou zonde zijn om dat te verspelen.

Goed bezig om leggings te verprutsen voor mij, Squid. Heb een behoorlijke mentale bibliotheek ervan opgebouwd over de jaren heen (meerdere onderverdelingen rond Mulan, trouwens. Ook eentje van Squid, maar geen idee wat ik daar ga aantreffen). Zou zonde zijn om dat te verspelen.
Come into the light, young padawan!

Vandaag tussen de cara's door 2x eten gegeven en een pamper ververst (die nadien herdaan werd door de vriendin omdat hij verkeerd zat). Ik word hier steeds beter in.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan