Tanuki_
Crew Member
JaHopelijk bij deze iedereen behalve 515 een muzikale oorwurm bezorgd![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JaHopelijk bij deze iedereen behalve 515 een muzikale oorwurm bezorgd![]()

Hoera!
Toxische relatie!Bij ons loopt dat ook altijd zo af. En meestal ben ik ook het slachtoffer. Vorige week smijt ze zo een bolletje zilverpapier. Natuurlijk recht in mijn oog. Slaan met een kussen: de hoek van het kussen in mijn oog of ergens een schram van de rits van het kussen.
Volgens mij is het niet meer per ongeluk.
Klopt. Maar dat maak ik goed door op tijd eens een goeie vuistslag uit te delen als het eten niet op tijd klaar is.Toxische relatie!
Wel pas doen na het eten he, anders moogt ge nog langer wachten.Klopt. Maar dat maak ik goed door op tijd eens een goeie vuistslag uit te delen als het eten niet op tijd klaar is.
Jullie eten?Klopt. Maar dat maak ik goed door op tijd eens een goeie vuistslag uit te delen als het eten niet op tijd klaar is.
Ik wel en de honden en de kinderen ook (als er nog over is). Maar veel zotter gaan we het niet maken.Jullie eten?
Goed bezig om leggings te verprutsen voor mij, Squid. Heb een behoorlijke mentale bibliotheek ervan opgebouwd over de jaren heen (meerdere onderverdelingen rond Mulan, trouwens. Ook eentje van Squid, maar geen idee wat ik daar ga aantreffen). Zou zonde zijn om dat te verspelen.En in legging gehulde benen rond die 3cm… Ja, je kan er wel wat mee (not what she said)
Come into the light, young padawan!Goed bezig om leggings te verprutsen voor mij, Squid. Heb een behoorlijke mentale bibliotheek ervan opgebouwd over de jaren heen (meerdere onderverdelingen rond Mulan, trouwens. Ook eentje van Squid, maar geen idee wat ik daar ga aantreffen). Zou zonde zijn om dat te verspelen.
You know nothing of the Dark Side!Come into the light, young padawan!
Gij hebt niet alle verhalen op dit forum goed gelezen peins ik. @Wannez is fucking Palpatine (ge kunt dit op 3 manieren lezen, en waarschijnlijk zijn ze alle 3 correct).You know nothing of the Dark Side!
Och och, we grijpen al naar "my dick is bigger" om de discussie te winnen. Show it! You'll lose.Gij hebt niet alle verhalen op dit forum goed gelezen peins ik. @Wannez is fucking Palpatine (ge kunt dit op 3 manieren lezen, en waarschijnlijk zijn ze alle 3 correct).
Och och, we grijpen al naar "my dick is bigger" om de discussie te winnen. Show it! You'll lose.
Kriek?Ja binnen de korste keren drink je mss deftig bier. Goed bezig
Amai zeg. @coldplayke heeft je helemaal woke gemaakt.Vandaag tussen de cara's door 2x eten gegeven en een pamper ververst (die nadien herdaan werd door de vriendin omdat hij verkeerd zat). Ik word hier steeds beter in.
Ik wil nu ook niet 1 specifiek persoon bedanken voor mijn woke-ness, iedereen is namelijk gelijk en dus even verantwoordelijk.Amai zeg. @coldplayke heeft je helemaal woke gemaakt.
Op woke daddy bijeenkomsten schenken we schultenbräu.Kriek?