Het grote slowchat topic

Misschien voor de zekerheid de test doen met een baardloze man, zodat je zeker weet dat het aan de baard ligt.

Daarna zou je ook nog kunnen testen met verschillende lengtes van baard, enkel irritatie bij stoppelbaard, ook bij een kerstman baard? En wat met een Gandalf/perkamentus/zz-top baard.

En voor de volledigheid zouden de aanrakingen ook op verschillende delen van uw lichaam dienen te gebeuren, zodat we een beeld hebben of het om een plaatselijke irritatie gaat of niet.
Lijkt me een geschikt testprotocol 👌.
Enkel de periode van blootstelling moet nog vastgelegd worden.

Daarna zou je ook nog kunnen testen met verschillende lengtes van baard, enkel irritatie bij stoppelbaard, ook bij een kerstman baard? En wat met een Gandalf/perkamentus/zz-top baard.
Vergeet ook de snorren niet! Misschien ligt het wel helemaal niet aan een baard!

Wat met oorhaar of neushaar?
Mannen die ouder worden, hebben daar wel eens last van.
En aangezien de irritatie nu pas is begonnen, denk ik dat we deze theorie niet mogen uitsluiten.

Dit vraagt om meer testen.
Gentlemen, to the batcave!

Vergeet ook de snorren niet! Misschien ligt het wel helemaal niet aan een baard!

Wat met oorhaar of neushaar?
Mannen die ouder worden, hebben daar wel eens last van.
En aangezien de irritatie nu pas is begonnen, denk ik dat we deze theorie niet mogen uitsluiten.

Dit vraagt om meer testen.
Gentlemen, to the batcave!
Dat van die batcave is geen slecht plan, het onderzoek moet natuurlijk in een steriele, controleerbare omgeving gebeuren.

Zodat we zeker zijn dat er geen externe factoren meespelen (baardluizen, schurft enzo..)

Ah, ik dacht dat @recipe4hate "batcave" gebruikte als eufemisme over de locatie bij @Myllana zelf 🤓
We kunnen natuurlijk niet uitsluiten dat bepaalde factoren die bij de locatie van het testsubject aanwezig zijn, een invloed hebben op de probleemstelling.

Echter kan de aanwezigheid van de bewoner nefast zijn voor het omgevingsonderzoek, dit als bijkomende motivatie om over te gaan tot herlocatie naar een externe afgesloten ruimte.

Ola!

Groeten uit Barcelona!

Aan het zoeken achter de vierkante meter zonder graffiti.
Ola

sddefault.jpg

- je schat afstanden korter in dan wat ze zijn (wat ik heb)
Gniffel gniffel dus als we tegen u zeggen dat we 1m90 zijn, kunt gij niet inschatten of dat wel zo is.

Of is het eerder dat ge eerder op mannen vanaf 2m valt, maar ge die eigenlijk maar 1m90 schat?

Gniffel gniffel dus als we tegen u zeggen dat we 1m90 zijn, kunt gij niet inschatten of dat wel zo is.

Of is het eerder dat ge eerder op mannen vanaf 2m valt, maar ge die eigenlijk maar 1m90 schat?
Mijn ex had op zijn online profiel ingevuld 1m89.
Na de eerste knuffel: *achterdochtige blik* "Gij zijt kleiner dan 1m89!"
(Is 1m86)

😈😈😈

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan