Daar zit rood in en dat mocht niet.Volgende keer graag regenboogkleuren gebruiken aangezien je nu de Woke-Remake bent.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zit rood in en dat mocht niet.Volgende keer graag regenboogkleuren gebruiken aangezien je nu de Woke-Remake bent.
Hij zal uw leggings zien liggen hebben.Hoe lang wonen jullie daar?
(De mijne belde aan en vroeg of hij naar boven mocht? Vond ik wat raar, maar hey, weet ik veel?!? Om boven plots te stamelen: "Hoe? Dat zijn hier slaapkamers? Sorry mevrouw ik dacht dat het een bel-etage was!")
Doorheen een gesloten kastdeur? Indrukwekkend!Hij zal uw leggings zien liggen hebben.
Graag gedaan! Hier op BG letten we op de kleintjes ook hè!Merci! Da zit goed van prijs ook zeg.

De kleintjes?Graag gedaan! Hier op BG letten we op de kleintjes ook hè!![]()
Elke euro gespaard is van tel!De kleintjes?
Ja, dat dacht ik ook al.Een dik jaar en een half. We zijn wat aan de late kant…
"Corona vertraging" 
Nee want deze agent mocht wél een uniform dragen!Zomaar vragen om naar boven te gaan? Dat was tien tegen een gewoon @straight_six
een echte speurneus heDoorheen een gesloten kastdeur? Indrukwekkend!
Moh, ik kende die uitdrukking niet.Elke euro gespaard is van tel!
Spreekwoorden met op de kleintjes letten | Spreekwoordenboek
Spreekwoordenboek: Eén spreekwoord bevat `op de kleintjes letten`www.woorden.org
Of geroken.Doorheen een gesloten kastdeur? Indrukwekkend!
ik vind @straight_six ook sympathiekJa, dat dacht ik ook al."Corona vertraging"
Nee want deze agent mocht wél een uniform dragen!
én hij was sympathiek

Nemo censetur ignorare legem moderatum.Ideaal toch, neen? Plausible deniability.
Het wordt moeilijker en moeilijker om te weten of ge nu serieus zijt of niet@Lint Weer een nieuwe stap in mijn toch al uitstekend vaderschap: toen ik vanmorgen na mijn 12u nachtrust opstond en mijn cara opentrok, heb ik ook meteen zijn flesje uitgespoeld, zodat mijn vriendin enkel nog de rest moest doen.
.Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam tempor, sapien at cursus dapibus, sapien risus iaculis quam, in suscipit ante ligula non turpis. Aliquam lobortis mi erat, a mattis tortor dignissim finibuNemo censetur ignorare legem moderatum.
Raar, dat zei mijn vriendin vanmorgen ook toen ik dat deed.Het wordt moeilijker en moeilijker om te weten of ge nu serieus zijt of niet.
Raar, dat zei mijn vriendin vanmorgen ook toen ik dat deed.
Hebt gij of 1 van uw ouders soms bij K&G gewerkt @straight_six ?Hangt een beetje af van de persoon zelf. Maar al bij al valt het wel mee. Ze hangen soms wat te hard vast aan "de ideale gewichtscurve en afmeting van hoofd", maar als ge zelf effe logisch nadenkt komt dat wel goed.
Jong geleerd is oud gedaan!Hebt gij of 1 van uw ouders soms bij K&G gewerkt @straight_six ?
Het wordt moeilijker en moeilijker om te weten of ge nu serieus zijt of niet.
We zijn hier niet in zwam.