Het grote slowchat topic

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam tempor, sapien at cursus dapibus, sapien risus iaculis quam, in suscipit ante ligula non turpis. Aliquam lobortis mi erat, a mattis tortor dignissim finibu
Raar, dat zei mijn vriendin vanmorgen ook toen ik dat zei.

Ik ben opeens, na 100 jaar allergisch geworden aan de baard van mijn man. Overal waar die vent met zijn gezicht komt op mijn lichaam krijg ik erna rode vlekken en moet ik eraan krabben nochtans gebruikt hij geen andere of nieuwe verzorgingsproducten en ik ook niet. Zo bizar. :frown:
Interessante kwestie 🤔 dit vraagt om nader onderzoek met andere baarden. Kandidaten? 🥸

@Wannez Serieus hoor, er zijn te weinig veilige havens voor vrouwen en dit soort issues. Myllana kan gerust haar eventuele allergie testen zonder dat ze alle hoeken van de kamer en zeven gradaties van standjes gezien heeft, dankzij good guy Wannez.
Ik denk niet dat dat het einde is waar Wannez op gehoopt had. :unsure:

@Wannez Serieus hoor, er zijn te weinig veilige havens voor vrouwen en dit soort issues. Myllana kan gerust haar eventuele allergie testen zonder dat ze alle hoeken van de kamer en zeven gradaties van standjes gezien heeft, dankzij good guy Wannez.

love-you.gif

Myllana is bezet en - ik denk - niet geneigd om scheef te schaatsen. Als Wannez iemand wil plooien en het paradijs laten zien, dan kan hij dat beter met jou doen. Mulanigami, folded into extacy.
Laat ons liever hopen dat die mens nooit nog zo diep moet vallen in zijn leven. Niemand zou zoveel tegenslag moeten hebben in zijn leven.

Laat ons liever hopen dat die mens nooit nog zo diep moet vallen in zijn leven. Niemand zou zoveel tegenslag moeten hebben in zijn leven.
Zesken, het is oprecht jammer dat je zoveel aan jou voorbij laat gaan in de naam van het pannenlatisme. En leggings *moeten* u niet aanstaan, daarvoor bestaat een schaar en dat kan op de juiste manier tot behoorlijke sexy-time leiden. Je mist wat…

Ja ga zo naar de fitness en zal daar een vragen of er iemand met zijn gezicht fkes in mijn hals wilt hangen.:laugh:
Misschien voor de zekerheid de test doen met een baardloze man, zodat je zeker weet dat het aan de baard ligt.

Daarna zou je ook nog kunnen testen met verschillende lengtes van baard, enkel irritatie bij stoppelbaard, ook bij een kerstman baard? En wat met een Gandalf/perkamentus/zz-top baard.

En voor de volledigheid zouden de aanrakingen ook op verschillende delen van uw lichaam dienen te gebeuren, zodat we een beeld hebben of het om een plaatselijke irritatie gaat of niet.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan