Kzeg et tog gij blije, shopping 2.Ma waar gaat ge.
Nie muile maat, gewoon shteke.
Shopping 3 is ook nog vies sjtijl, ma 1 is voor flamoek
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzeg et tog gij blije, shopping 2.Ma waar gaat ge.
Nie muile maat, gewoon shteke.
Hah, Remake, wa make?Terwijl ge bezig zijt, regel dat ook eens voor mij.
Ma ga kakke gij!How, was gij bezig! Ik wis nie gij van Genk!
Nu weet ik waarom gij zo vies masjien zijt. Raket. Da's dikke punt voor die jong. Strafpunt op nul, gij weet.
Ho, die meis weet@Loser is dat door die rare ballen dat gij gisteren gemaakt hebt dat gij zo raar doet?

Sinds mid de jaren 90, en tis 30% Italiaans, 30% turks, 30% verwrongen Nederlands, 10% internet meme taalSinds wanneer is Genks synoniem voor Turkse/marokkaanse straattaal?
Sinds wanneer is Genks synoniem voor Turkse/marokkaanse straattaal?
Sinds mid de jaren 90, en tis 30% Italiaans, 30% turks, 30% verwrongen Nederlands, 10% internet meme taal
Bwa Ricky heeft nog manieren. Ik zou gewoon zeggen dat ze er als een "dump truck" uit ziet.![]()
![]()
![]()
Die eerste 2 kunnen van hier thuis zijn, die laatste bij @straight_six thuis. Ricky lijkt mij ook wel "van de straat".
Genks is niet hetzelfde als Cités. Dat Italiaans-Genks met een vleugje Marokkaans is Cités.Sinds bijna niemand nog echt plat genker praat. Ik denk dat ik zowat de laatste generatie zal zijn die het nog verstaat ma ik spreek het zelf al niet meer.
De echte vraag Is of ge u eigen op de ignore list kunt gooien.Ge kunt uzelf hier rapporteren. Nice.
Zou Trump dat mysterie kunnen oplossen?De echte vraag Is of ge u eigen op de ignore list kunt gooien.

En stuurt ge dan uzelf een PM om uzelf daarvan op de hoogte te brengen?De echte vraag Is of ge u eigen op de ignore list kunt gooien.
Ideaal toch, neen? Plausible deniabilityZou rode moderator tekst een achtergrond kunnen krijgen voor de leesbaarheid? Met de standaard BG-kleuren is dat bijna onleesbaar.
Voorbeeld:
Bekijk bijlage 9451
.Met het schijnsel van m’n gsm zag ik een donkere vlek op m’n kussen.
Ik had voor ik ging slapen gemorst met isobetadine dus veronderstelde dat het daar van kwam, maar toch even licht aangedaan. Vond ik onder mijn kussen een bruine, plakkerige vlek van +- 10 cm diameter met bruine vegen errond.![]()
En aan de onderkant van mijn kussen kleefde een platgeduwd papiertje van een milka eitje.
Ik vermoed dat de kleinste voor paashaas heeft gespeeld en mij heeft willen verrassen. Da’s wel gelukt.
Sinds wanneer heeft er iemand gezegd dat wij Genks spreken?Sinds wanneer is Genks synoniem voor Turkse/marokkaanse straattaal?
Volgende keer graag regenboogkleuren gebruiken aangezien je nu de Woke-Remake bent.Sorry, ik zal het nooit meer doen.
Het tweede is idd ook goed te doen, dus als dat op beide skins leesbaar is, mag dat imo gerust de standaard zijn.