Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgende week zal het kalmer zijn. Dan staan de ambtenaren volgens Mac bc in hun voortuin te pintelieren.Er blijft maar gepost worden op het forum, je zou denken dat de ambtenaren en leraars moe zouden zijn na opnieuw een zware werkweek.
@Wannez de andere buren blijken er wel last van te hebben..Ja hier ook prijs. Heb me binnen gezet om te eten en ook binnen gewoon zo'n dof irritante bass geluid.
Hopelijk vandaag niet teveel alcohol of dat gaat daar weer eindigen met the best of camping kitch
Buren erlangs zijn de kinderen ook buiten aan het spelen, alhoewel ik twijfel of ze aan het spelen zijn of er ene aan het onverdoofd kelen.
Die kinderen is 1 zaak, die gaan nog op tijd naar binnen en slapen, die muziek zal gewoon weer erger en erger worden, op dees manier kijk ik echt niet uit naar de zomer
Dat zal dan ook maar tot en met woensdag zijn, want het laatste weerbericht gaf mee dat het vanaf donderdag kan regenen.Volgende week zal het kalmer zijn. Dan staan de ambtenaren volgens Mac bc in hun voortuin te pintelieren.
Subtiele manier om duidelijk te maken dat je geen date wil in de vijfhoek.
Wat een vileine, toxisch-feministische lezingen van mijn post.eerder een subtiele manier om aan te geven dat zij (@coldplayke) niet naar het frituur gaat maar daar personeel voor heeft
Het is gewoon 3 jaar geleden dat ik nog frieten gegeten heb.Wat is een lening?
Ach, ik dacht dat dat het bedrag was dat jij elke week aan uw friturist gaf.Dat is geld dat wij aan de bank geven zodat ze boven water kunnen blijven.
@straight_six is het daar wellicht mee eensIk denk dat olifanten in de tuin ook niet wettelijk zijn.

Klopt, zijn "vrij bejaagbaar"@straight_six is het daar wellicht mee eens![]()
Hij loopt rond met clip on oorbellen dat hij van zijn dochter afpakt. Lijkt me nogal een overbodige vraag..Maar ben jij zelf een homoseksueel dan?
Hij kan mij krijgen!Hij loopt rond met clip on oorbellen dat hij van zijn dochter afpakt. Lijkt me nogal een overbodige vraag..

Dit kan een BG OTP worden van de epic-heid van Mulan en Wannez.![]()
Alsook
![]()
Een wat van de wat van wie?Dit kan een BG OTP worden van de epic-heid van Mulan en Wannez.
Gênant bij momenten, bedoel je?epic-heid van Mulan en Wannez.
Epic is het idd. Maar voor de meesten hier op een andere manier dan voor jou.Dit kan een BG OTP worden van de epic-heid van Mulan en Wannez.
One True Pairing, de relatie waar iedereen mee begaan is en voluit het beste voor wenst. Na Tristan en Isolde, Abélard en Eloise, Zatte Rita en gin,… Lint en Wannez (Wint voor de vrienden)Een wat van de wat van wie?
+1 stem voor WintOne True Pairing, de relatie waar iedereen mee begaan is en voluit het beste voor wenst. Na Tristan en Isolde, Abélard en Eloise, Zatte Rita en gin,… Lint en Wannez (Wint voor de vrienden)
Van jou of van jouw vrouw?+1 stem voor Wint