Het was het dichtst bij "braaf, Lint, braaf" dat ik kon komen.Niet zeker wat ik hier mee moet @Loser, maar ik denk dat ik best "nee danku" zeg.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was het dichtst bij "braaf, Lint, braaf" dat ik kon komen.Niet zeker wat ik hier mee moet @Loser, maar ik denk dat ik best "nee danku" zeg.
hihiHet was het dichtst bij "braaf, Lint, braaf" dat ik kon komen.
Ook al eens over gefantaseerd hoe pijnlijk zoiets zou kunnen zijn, moest het gebeuren. Maar tot nu toe nog van gespaard gebleven.Voor de was een broeksriem uittrekken, wegens korte voorpoten efkes een snok moeten aan geven en krijg vol die gesp tegen mijn facade.
Pittig!Ook al eens over gefantaseerd hoe pijnlijk zoiets zou kunnen zijn, moest het gebeuren. Maar tot nu toe nog van gespaard gebleven.
En hoe wast?
Altijd uitdagen hèHet was het dichtst bij "braaf, Lint, braaf" dat ik kon komen.

Ik trek er graag mijn lessen uit en neem het allemaal wat serieuzer.Sorry @Loser maar je bent toch beter dan dat
Ja, kwestie van niet scheef bekeken te worden door de elite.Ik trek er graag mijn lessen uit en neem het allemaal wat serieuzer.
FTFYJa, kwestie van niet scheef bekeken te worden door de rest van de elite.
Je hebt verkopen op 2dehands verkeerd geschreven.Ben weer veel te eerlijk voor deze wereld.
Grasrobot online besteld, postnl was hem even kwijt, verkoper gecontacteerd, nieuw exemplaar opgestuurd en vandaag staat bol.com hier met de oude én de nieuwe.
zal hem maar retour aanmelden.
Heeft die toch alMoar moar moar, gij moogt ook een kroontje.

Het is precies ook altijd 2x drukker tijdens de werkuren dan bvb in het weekend.Al dat werkvolk is hier precies al weer naar bed. Saai zo'n forum.
Bureau volk eHet is precies ook altijd 2x drukker tijdens de werkuren dan bvb in het weekend.
Dat valt hier idd op. En tussen 16 en 18 valt het weer stil want dan zijn ze aan 't pendelen.Het is precies ook altijd 2x drukker tijdens de werkuren dan bvb in het weekend.

Als Jani klaar is met jou dan heeft die mens een burnout.Sindsdien dus alle sleutels aan zo een neklint!![]()
Zei de man die meermaals per week een aansluitend lycra pakje draagt .Als Jani klaar is met jou dan heeft die mens een burnout.

I plead guilty.Je zou beginnen denken dat er hier enkel ambtenaars zitten.
en advisorsJe zou beginnen denken dat er hier enkel ambtenaars zitten.

Sorry @Loser maar je bent toch beter dan dat
Dju, omdat ik je op mijn ingore lijst gezwierd had, heb ik deze pareltjes gemist. Dankzij de quotes van allemans vriend @Loser komen ze alsnog boven nuJa, kwestie van niet scheef bekeken te worden door de elite.