Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat Metallica geen Queen nothing gemaakt heeft.Ik zou dit gesprek wel met een sleeptouw aan de auto willen hangen en over een grindweg slepen![]()
Moar moar moar, gij moogt ook een kroontje.Ik zou dit gesprek wel met een sleeptouw aan de auto willen hangen en over een grindweg slepen![]()
ik wist niet dat Elon in woesten woonde.@straight_six Schuin tegenover het schooltje van je gemeente woont er een kerel met vier of vijf Tesla's op zijn oprit. Kunt ge van uw werk eens geen spijkermat meepakken en voor zijn oprit leggen? Hem vandaag voor de zoveelste keer tegengekomen op baan, en die vent is knettergek volgens mij.

Nee, maar StraightSix ook niet, dus het klopt.ik wist niet dat Elon in woesten woonde.![]()

Moh nog nooit op gelet. Als je 5 teslas kunt betalen dan ga je van een paar platte banden ook wel niet wakker liggen. Maar ik heb hier op de wapens wel interessante dingen liggen die je probleem voorgoed van de baan (Badum tss) kunnen helpen.@straight_six Schuin tegenover het schooltje van je gemeente woont er een kerel met vier of vijf Tesla's op zijn oprit. Kunt ge van uw werk eens geen spijkermat meepakken en voor zijn oprit leggen? Hem vandaag voor de zoveelste keer tegengekomen op baan, en die vent is knettergek volgens mij.
:Zo keek hij inderdaad toen hij zonder consent in de kont werd geboordOutlander.
Ik heb op laatste seizoen na alles gezien plus Sam Nogiets (hoofdrolspeler) is![]()

Ik mis plots een 'Braaf Lintje, braaf'-emoji.Past waarschijnlijk beter hier:
Zo keek hij inderdaad toen hij zonder consent in de kont werd geboord![]()
Ik mis plots een 'Braaf Lintje, braaf'-emoji.
??Past waarschijnlijk beter hier:
Zo keek hij inderdaad toen hij zonder consent in de kont werd geboord![]()

hihiMaar idd, sommige stukjes zijn ontzettend hard.
Niet zeker wat ik hier mee moet @Loser, maar ik denk dat ik best "nee danku" zeg.