Het grote slowchat topic

@straight_six Schuin tegenover het schooltje van je gemeente woont er een kerel met vier of vijf Tesla's op zijn oprit. Kunt ge van uw werk eens geen spijkermat meepakken en voor zijn oprit leggen? Hem vandaag voor de zoveelste keer tegengekomen op baan, en die vent is knettergek volgens mij.

@straight_six Schuin tegenover het schooltje van je gemeente woont er een kerel met vier of vijf Tesla's op zijn oprit. Kunt ge van uw werk eens geen spijkermat meepakken en voor zijn oprit leggen? Hem vandaag voor de zoveelste keer tegengekomen op baan, en die vent is knettergek volgens mij.
ik wist niet dat Elon in woesten woonde. :unsure:

ik wist niet dat Elon in woesten woonde. :unsure:
Nee, maar StraightSix ook niet, dus het klopt. :unsure:
't Is zo een half open bebouwing zonder tuin, maar het kleine stukje dat je tuin van zou kunnen maken heeft die dus volledig verhard om vol te zetten met Tesla's. Maar de manier waarop die er mee rijdt is echt absurd. Je mag niemand toewensen dat hij rond een boom plooit, maar in zijn geval is dat de betere optie, vroeg of laat rijdt die iemand dood.

Op google maps hangt dat huis precies aan het WZC, zouden dus gewoon bedrijfswagens kunnen zijn ook.

Moh nog nooit op gelet. Als je 5 teslas kunt betalen dan ga je van een paar platte banden ook wel niet wakker liggen. Maar ik heb hier op de wapens wel interessante dingen liggen die je probleem voorgoed van de baan (Badum tss) kunnen helpen.

Voor de was een broeksriem uittrekken, wegens korte voorpoten efkes een snok moeten aan geven en krijg vol die gesp tegen mijn facade.

Ben weer veel te eerlijk voor deze wereld.

Grasrobot online besteld, postnl was hem even kwijt, verkoper gecontacteerd, nieuw exemplaar opgestuurd en vandaag staat bol.com hier met de oude én de nieuwe.

zal hem maar retour aanmelden.

Past waarschijnlijk beter hier :tongue::

Zo keek hij inderdaad toen hij zonder consent in de kont werd geboord :unsure:

Ja die scène was behoorlijk misselijkmakend.😩
Ik zou em ook wel graag willen nemen moest hij zo gepresenteerd worden op tafel maar wel op een andere manier.

Maar idd, sommige stukjes zijn ontzettend hard.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan