Wij allemaal.
oh the burn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wij allemaal.
Wij allemaal.
Peenzolang mijn peen niet zichtbaar is ben ik al blij.
een grote, vlezige wortel
yep, sounds about right.
Rauw en goed gewassen is peen een lekker gezond en knapperig tussendoortje
Dat maakt ze ideaal om standaard in huis te hebben

Beetje geduld nog...Hoe tevreden ben jij met de loop van uw leven
In mijn leven nog geen klachten gehad over mijne loop, dus zeer tevreden![]()
M’n “patatje oorlog” van pretpark in Nederland gisteren veroorzaakt vooral oorlog in mijn darmen zo blijkt.![]()
Daarom zijn @whirlpool123 en ik er. Wij zijn met plezier de eikels die haar een vette koe gaan noemen tot ze er iets aan doet.Dan wil je de eikel niet zijn die zijn oververmoeide, uitgeputte vrouw erop wijst "dat ze wel wat aandacht aan zichzelf mag besteden".
Er iets aan doen kan natuurlijk ook betekenen: "die oppervlakkige klojo buitenzwieren".Daarom zijn @whirlpool123 en ik er. Wij zijn met plezier de eikels die haar een vette koe gaan noemen tot ze er iets aan doet.
Tarief is per kg overgewicht.

Altijd maar de gemakkelijke oplossing kiezen. Tsss..Er iets aan doen kan natuurlijk ook betekenen: "die oppervlakkige klojo buitenzwieren".![]()
Ted BundyIk moet u dringend een lijst documentaires doorsturen.

So dreamy… and very efficient!Ted Bundy![]()
Nogal een pateeke ehSo dreamy… and very efficient!
Maar bij u wil er nog wel overkijken dat ze levend uw huis verlaten.Nogal een pateeke eh
Dat veronderstelt dat ik er mee in mijn huis kom. Slechts uitzonderlijk dat zulks gebeurt.Maar bij u wil er nog wel overkijken dat ze levend uw huis verlaten.
Het is bewonderenswaardig dat je nog de oomph hebt voor tegen een boom of op de achterbank van een Lada.Dat veronderstelt dat ik er mee in mijn huis kom. Slechts uitzonderlijk dat zulks gebeurt.
Of gewoon haar huisHet is bewonderenswaardig dat je nog de oomph hebt voor tegen een boom of op de achterbank van een Lada.

In mijn verbeelding blijft het een Lada.Of gewoon haar huis![]()
Op de achterbank van een Lada een legging uittrekken lijkt mij wel heel moeilijk.In mijn verbeelding blijft het een Lada.