Het grote slowchat topic

Ik ga mij als volgende in de rij zetten om gedroomd te hebben van @Mulan
Ze had iemand aan de haak geslagen. Eén die al eens graag een vlezeke op de BBQ smijt, maar wel wat vergeetachtig is. En het was ik niet ☹️ Enfin, dat denk ik toch niet. Je ziet geen gezichten in dromen veelal, maar enige vorm van smaak voor kledij had die precies niet. Maar dat sluit mij eigenlijk helemaal niet uit...

Ik ga mij als volgende in de rij zetten om gedroomd te hebben van @Mulan
Ze had iemand aan de haak geslagen. Eén die al eens graag een vlezeke op de BBQ smijt, maar wel wat vergeetachtig is. En het was ik niet ☹️ Enfin, dat denk ik toch niet. Je ziet geen gezichten in dromen veelal, maar enige vorm van smaak voor kledij had die precies niet. Maar dat sluit mij eigenlijk helemaal niet uit...
Mocht jij het geweest zijn, had je dan nog kleren aan gehad in de droom? Just saying... 🤷🏼

Mocht jij het geweest zijn, had je dan nog kleren aan gehad in de droom? Just saying... 🤷🏼
4e3.jpg

Bij ons buurbedrijf is het teambuilding weekend voortijdig geeindigd omdat er 5 mensen in den douche aan het smossen waren.

Ze kwamen te goed overeen. (De colleteral damage nadien was enorm, meerdere echtscheidingen.)
Naar’t schijnt was er dan sowieso al iets mis in hun relaties :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan