Het grote slowchat topic

Wacht tot ze pubert 😎
young-woman-looking-behind-bars-30145556.jpg

Ik zie daar geen probleem in? 🤔

Aaah, hier gaan we eens eentje blij maken se!
Ik nomineer @chillidog met als enige reden dat hij dat als een heuse eer zal zien!
Aangezien ik na enige tijd nog steeds de enige genomineerde ben, neem ik met veel plezier en vreugde in mijn hart de titel van "slowchat community dick" in ontvangst. Who's first?
Ooo, maar dat doe je toch al? It's called "marriage". :fingerguns_r:
In de role play ben ik de baas...

Bij mij in de auto daarjuist. Niets irritanter dan een vlieg in de auto.
Niets?!? Ik dacht direct aan
- een vrouw met legging en morbide obesitas in je auto
- een bloedmooie vrouw in de auto waar je wel mag naar kijken, maar niet mag aankomen
- uw 2 zonen die rijles pakken in uw auto en ermee rijden zoals mijn zus (en die rijdt VÉÉL slechter dan mij! 😈)

Niets?!? Ik dacht direct aan
- een vrouw met legging en morbide obesitas in je auto
- een bloedmooie vrouw in de auto waar je wel mag naar kijken, maar niet mag aankomen
- uw 2 zonen die rijles pakken in uw auto en ermee rijden zoals mijn zus (en die rijdt VÉÉL slechter dan mij! 😈)
Gaat nooit gebeuren. Toch al zeker punt 1 en 3 niet.

Punt 1 is geen klein vliegje die er ongezien in kruipt, zoiets zou ik bewust moeten doen als ik in het laatste stadium van dementie zit, maar meestal is rijden ook geen goed idee meer dan.

Punt 2 zou me straf lijken dat ze me kan weerstaan, maar goed Ik geef je het voordeel van de twijfel.

Punt 3 is al lang erin gedrild dat ze de blutsen mogen rijden met mijn vrouw haar auto (al weet ze dat nog zelf niet).

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan