Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij en @straight_six hebben meer overeenkomsten dan je wil toegeven.![]()
Ik zie daar geen probleem in?![]()
Niet mis, maar een wat rare neus en het ene oog zit hoger dan het ander. Daarom een dikke 6.![]()
De gaspedaal induwen en wat bijsturen?Ik ben ook hondstrouw (al 22 jaar). Maar als Dina Tersago op mijn pad zou komen dan zou ik toch eens 2 keer nadenken (en die van ons weet dat ook).
Ha, het is een *gezonde* snackkast. Mini-Mulan zal echt fitspo worden en dan mag jij met de schoonmama van uwe fiston of schok.Goeie techniek om haar weg te houden van mijn zonen.![]()
Remake gaf dan nog tenminste eerlijk toe dat hij volledig vrijwillig zijn nagels zwart lakt.Jaja steek het maar op de dochter. Het kind is waarschijnlijk nog aan het wenen omdat je ze niet wil terug geven.
Het weinige beetje zelfrespect dat ik nog heb zou ik graag nog houden als het mag.Ha, het is een *gezonde* snackkast. Mini-Mulan zal echt fitspo worden en dan mag jij met de schoonmama van uwe fiston of schok.
Ah… da’s jammer maar nee, dat ga je toch echt moeten afgeven. Down met de patriarchy enzo, leg het maar in dat mandje bij Mulan haar snackkast.Het weinige beetje zelfrespect dat ik nog heb zou ik graag nog houden als het mag.
Prison role play... Ik doe mee.![]()
Niets om u over te schamen, tegenwoordig mag je zijn wie je wil zijn.Remake gaf dan nog tenminste eerlijk toe dat hij volledig vrijwillig zijn nagels zwart lakt.
Tussen verdienen en krijgen is er wel een groot verschil. De korpschef zegt altijd dat ik veel meer verdien maar dat hij het niet kan geven.Just ontdekt dat er binnenkort een jobdag is bij @straight_six. Denk van eens te gaan zien hoeveel ik kan verdienen met weinig te werken.
Ahja, ik wil dat gerust komen compenseren hoor. Gemiddeld gaan we dan elk krijgen wat we verdienen.Tussen verdienen en krijgen is er wel een groot verschil. De korpschef zegt altijd dat ik veel meer verdien maar dat hij het niet kan geven.
Ooo, maar dat doe je toch al? It's called "marriage".Prison role play... Ik doe mee.

Aangezien ik na enige tijd nog steeds de enige genomineerde ben, neem ik met veel plezier en vreugde in mijn hart de titel van "slowchat community dick" in ontvangst. Who's first?Aaah, hier gaan we eens eentje blij maken se!
Ik nomineer @chillidog met als enige reden dat hij dat als een heuse eer zal zien!
In de role play ben ik de baas...Ooo, maar dat doe je toch al? It's called "marriage".![]()
Ben je dan ook zo iemand die zich niet kan beheersen wanneer hij 1 op 1 met iemand van het andere geslacht gaat eten terwijl moeder de vrouw thuiszit?Ik heb het ook al gedaan ze...
1keer maar...
Niets?!? Ik dacht direct aanBij mij in de auto daarjuist. Niets irritanter dan een vlieg in de auto.
)Gaat nooit gebeuren. Toch al zeker punt 1 en 3 niet.Niets?!? Ik dacht direct aan
- een vrouw met legging en morbide obesitas in je auto
- een bloedmooie vrouw in de auto waar je wel mag naar kijken, maar niet mag aankomen
- uw 2 zonen die rijles pakken in uw auto en ermee rijden zoals mijn zus (en die rijdt VÉÉL slechter dan mij!)