Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot nu toe vooral weinig succesvol. Zoals de rest van het BG-datingwereldje.Amai nu zijn ze in dit topic hun kinderen al aan het uithuwelijken. BG never disappoints.

Dat is alleen geen succes omdat er weinig welwillend zijn. (Not you, Mulan, you a snack)Tot nu toe vooral weinig succesvol. Zoals de rest van het BG-datingwereldje.![]()
Had toontje geen succes? We zien hem nooit meer.Tot nu toe vooral weinig succesvol. Zoals de rest van het BG-datingwereldje.![]()
Dat is idd de statistische afwijking gebleken!Had toontje geen succes? We zien hem nooit meer.

Ik ben mobiel hoorSt Katelijne vermijden= wannez vermijden voor alle duidelijkheid.![]()

Je hebt een historie met buren + drinken op kruipafstand.Ik ben mobiel hoor![]()

Ja dating ...Tot nu toe vooral weinig succesvol. Zoals de rest van het BG-datingwereldje.![]()
Een zwembad vol cava? Helemaal van het padje die jongen.zegt hij vanuit zijn zwembad cava![]()
Tis cara trutEen zwembad vol cava? Helemaal van het padje die jongen.
Ah ok. Dan is het goed jongen.Tis cara trut
Hoeveel zijn er daar van u bij?Naakt poseren vind ik mogelijks wél een invloed op je relatie hebben.
@kay-gell is bvb een knappe kerel die niet mediaschuw. Hij poseert niet naakt of "erotisch", maar krijgt toch ook veel privé berichten die weinig aan de verbeelding over laten.. dat vind ik wat aanvoelen als inbreuk op de privacy. Als ik zijn partner zou zijn, zou dat me ergeren. En langdurige ergernissen in een relatie kunnen tot een slechte uitkomst leiden als die niet aangepakt worden.
Tis cara trut
Tzal nog ni zijn, da is goedkoper dan water.Ah ok. Dan is het goed jongen.
Damn dan had hij toch gelijk dat ik mijn 30 foto's erger was als u.Slechts 16!
per dag
Het is niet omdat ge van limburg zijt dat er in iedere zin mijn moet staan he. Ik weet wel dat jullie trots zijn op jullie verleden maar tochDamn dan had hij toch gelijk dat ik mijn 30 foto's erger was als u.
Geen mijn verleden in Haspengouw, menne man.Het is niet omdat ge van limburg zijt dat er in iedere zin mijn moet staan he. Ik weet wel dat jullie trots zijn op jullie verleden maar toch
lap, weer ene die liever verbroederd met de walen.Geen mijn verleden in Haspengouw, menne man.