Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben eigenlijk nieuwsgierig hoe ge aan die info zijt gekomen?Cijfermateriaal van beperkte “steekproef” () in een bedrijf met voornamelijk mannelijke populatie; van de 18 vrouwen waar ik mee samenwerk in “mijn” ruime leeftijdscategorie (25-42) die in een vaste relatie zitten, heb ik weet van 11 die hun partner bedrogen hebben en 2 waarvan sterke vermoedens. Mix van admin personeel, technisch personeel en ingenieurs.
2 van die partners zijn op de hoogte (en hebben er vrede mee genomen). De anderen weten (voorlopig) van niks.
Over mijn mannelijke collega’s heb ik geen data, maar popular belief is dat dit procentueel nog hoger zou liggen.
Goeie techniek om haar weg te houden van mijn zonen.Hier heeft de dochter haar eigen snackkast.![]()

Sommige hebben het verteld, anderen heb ik gezien of gevoeldIk ben eigenlijk nieuwsgierig hoe ge aan die info zijt gekomen?
Ik neem aan dat ge niet met ze alle elf in de koffer zijt gedoken en met twee nog aan het onderhandelen zijt?

Mijn dochter heeft clip-on oorbellen gemaakt met zo een knutselset. Heel mooi allemaal met glitters en eenhoorns enzo. Uiteraard wilt ze dat papa die past.
20min later...
Ge zou verdomme denken dat uw vrouw en dochter u tegenhouden als ge die dingen nog aan hebt en ge met de hond gaat wandelen.
Dubbel plezant als ge net verhuisd zijt, en ge uw nieuw buren tegen komt![]()
Uw eigen niet op anderen projecteren Zesje, aanvaard uzelf nu maar gewoon, ga je veel gelukkiger van wordenJaja steek het maar op de dochter. Het kind is waarschijnlijk nog aan het wenen omdat je ze niet wil terug geven.

Ik heb geen dochter. Zoals ze zeggen in Pol en actua: Onzin! Kinderlijk! En vooral: toxisch!Uw eigen niet op anderen projecteren Zesje, aanvaard uzelf nu maar gewoon, ga je veel gelukkiger van worden![]()
Triggered! P&A klinkt plots aanlokkelijkIk heb geen dochter. Zoals ze zeggen in Pol en actua: Onzin! Kinderlijk! En vooral: toxisch!

Lucky (niet bestaan de) herIk heb geen dochter.
.Zoals ze zeggen in Pol en actua: Onzin! Kinderlijk! En vooral: toxisch!

En mijn dochter dan?Ik heb wel 2 zonen. 1 voor @Mulan haar dochter en omdat je ambetant doet is de 2de nu gereserveerd voor de jouwe.
Geniet nog van de clip periode, mijn zonen van de straat gaan tegen dan piercen op straat.
Denk aan de legendarische familiefeesten!Die heeft het al slecht genoeg!En mijn dochter dan?Denk aan de legendarische familiefeesten!
Alsof altruïsme jullie bekommernis is!Die heeft het al slecht genoeg!
Als woke gevoelsmens zit ik daar mee in ja.Alsof altruïsme jullie bekommernis is!
Ik heb wel 2 zonen. 1 voor @Mulan haar dochter en omdat je ambetant doet is de 2de nu gereserveerd voor de jouwe.
Geniet nog van de clip periode, mijn zonen van de straat gaan tegen dan piercen op straat.
zeker daarvan?![]()
![]()
zeker daarvan?
Als mijn dochter ietwat op mijn vrouw lijkt, maakt die uw beide zonen en uzelf tot haar bitch.
Aangezien zowel 6 als zijn nageslacht hier niet gewenst is, schuif ik het exemplaar voor mij gereserveerd graag naar je door!En mijn dochter dan?Denk aan de legendarische familiefeesten!
Ik ben wel altruïstisch!Alsof altruïsme jullie bekommernis is!

Aangezien zowel 6 als zijn nageslacht hier niet gewenst is,

Toxisch is voor het dating topic.Ik heb geen dochter. Zoals ze zeggen in Pol en actua: Onzin! Kinderlijk! En vooral: toxisch!