Squidward
Well-known member
Als we hem op tijd uit dat zuur halen, mag je dat stuk hebben, ok? Compleet ongeschonden daar er nooit een dikke dame heeft opgezeten.Dergelijk oneigenlijk gebruik kan ik niet ondersteunen. @straight_six got your back![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als we hem op tijd uit dat zuur halen, mag je dat stuk hebben, ok? Compleet ongeschonden daar er nooit een dikke dame heeft opgezeten.Dergelijk oneigenlijk gebruik kan ik niet ondersteunen. @straight_six got your back![]()
Gezien uw historie met @Mulan kan ik dat begrijpen.
Het is Squid die van de verdovende middelen is, hé. Niet Mulan.Gezien uw historie met @Mulan kan ik dat begrijpen.
Zegt verdringen u iets?Het is Squid die van de verdovende middelen is, hé. Niet Mulan.
Denk dat zo een trauma niet zomaar kunt verdringen. Sommige dingen zijn gewoon te erg.Zegt verdringen u iets?
Ik denk dat Mulan heel laag staat op de lijst met zaken die Wannez beter zou verdringen.Zegt verdringen u iets?
You are not wrong.gifIk denk dat Mulan heel laag staat op de lijst met zaken die Wannez beter zou verdringen.
Ik denk dat we het denken beter aan de slimme mensen overlaten.Ik denk dat Mulan heel laag staat op de lijst met zaken die Wannez beter zou verdringen.
Alez hop, naar pol en actua!Ik denk dat we het denken beter aan de slimme mensen overlaten.
Kent gij zo iemand?Ik denk dat we het denken beter aan de slimme mensen overlaten.
Back at you!Ik denk dat we het denken beter aan de slimme mensen overlaten.
Ik ben het in elk geval ni, ik scoor consistent slecht op al die quizkes.Kent gij zo iemand?
Daar ben ik nog niet veel van beschuldigd geweestWat voor onzin hoor ik hier nu weer dat er gaan beginnen ‘denken’?

Daarmee, zo een losse beschuldiging en vreemde plannen… Hou u bij wat bekend is.Daar ben ik nog niet veel van beschuldigd geweest![]()
Nou... Persoonlijk denk ik...Wat voor onzin hoor ik hier nu weer dat er gaan beginnen ‘denken’?

Daarmee, zo een losse beschuldiging en vreemde plannen… Hou u bij wat bekend is.
Ik wel, wel meestal worden lul in dezelfde zin gebruikt.Daar ben ik nog niet veel van beschuldigd geweest![]()
Heb het zeker niet op jou, jij kan denken dus mag je dat ook volop doen! @Wannez mag ook denken alleen *waarmee* denkt hij meestal is de vraag.Nou... Persoonlijk denk ik...
Dat als Wannez en ik geen trauma's hebben opgelopen van elkaar, dat dat net een goede zaak is.... Maar dat mag ik blijkbaar niet.![]()