Het grote slowchat topic

In mijn hoofd wel!
Zo heb ik mezelf al eens opgenomen omdat ik dacht wauw ik haal dezelfde hoge noten als Whitney. Maar bon. Weer een illusie armer.

Ik maak me geen illusies meer over mijn zangcapaciteiten.

Jeugdtrauma.

Ik zat ooit in het eerste middelbaar van een school met een wereldberoemd knapenkoor. Karate Dynamo of zo, of Cantate Domino, iets in die slag.

En de godsdienstleraar/koorleider deed dus audities onder zijn vers bloed in de klas en moesten we allemaal een bepaald lied zingen.

Ik had denk ik nog geen halve noot ingezet of het klonk al "ja zwijg maar, volgende"

:lol:

Ik maak me geen illusies meer over mijn zangcapaciteiten.

Jeugdtrauma.

Ik zat ooit in het eerste middelbaar van een school met een wereldberoemd knapenkoor. Karate Dynamo of zo, of Cantate Domino, iets in die slag.

En de godsdienstleraar/koorleider deed dus audities onder zijn vers bloed in de klas en moesten we allemaal een bepaald lied zingen.

Ik had denk ik nog geen halve noot ingezet of het klonk al "ja zwijg maar, volgende"

:laugh:
Gelukkig heb je andere kwaliteiten!

Als dat op mij zou slaan (weet oprecht niet op wie je het hebt), dan waren die tegendraadse reacties vaak ook om te zwammen.

Moest het wel anders overkomen of moest ik te hard tegen nieuwe posters zijn geweest, mijn excuses.

Ik zal er zeker op letten in de toekomst om niet elitair het clubje te beschermen. Uiteraard is iedereen welkom :)
👀

ik blijf t zeggen.
Niveau zwam > niveau dit gedrocht.
*komt eens in de slowchat piepen*

Gaat hier over smegma

*gaat maar terug naar zwam*

:unsure:
Niveau mannekes :unsure:
Kom gerust op bezoek in zwam he.
Nee in Zwam zit de onderbuik.
Dit is gewoon een wannabe zwam groep voor outcasts die niet creatief en gevat genoeg zijn voor erbij te horen en tegelijk ook niet intelligent genoeg zijn om in P&A rond te spoken.

En ook mensen die hun nickname nooit meer zullen terugzien. Ja, de nobodies eigenlijk.
Inderdaad!
Post het maar in Zwam, daar is het niveau vaak een stuk hoger dan hier.
Back to zwam it is!
Ciaokes Byekes!

ALS GE HET WILT WETEN, JA HET DEED PIJN :cry:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan