Squidward
Well-known member
Tu essaies encore une fois, essaies des paroles Michel Sardou ou Johnny Halliday, t’auras toutes les meufs en pâmoison!Alleen, tot nu toe blijven ze steevast zonder repliek.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tu essaies encore une fois, essaies des paroles Michel Sardou ou Johnny Halliday, t’auras toutes les meufs en pâmoison!Alleen, tot nu toe blijven ze steevast zonder repliek.
Wtf is da nog eens verhoogd? Toen ik ooit een boete kreeg like 6-7j geleden ofzo (mijn enigste trouwens) was dat nog 50 euroMinimum boete is tegenwoordig 62 euro. Dit lijkt p&a wel.

Da’s daarna een tijdje 53 geweest maar dus onlangs deftig “geïndexeerd” naar 62.Wtf is da nog eens verhoogd? Toen ik ooit een boete kreeg like 6-7j geleden ofzo (mijn enigste trouwens) was dat nog 50 euro![]()
Mocht je het proberen, review eens, ik ben nieuwsgierig. Gewoon een foto van hoeveel uitgetelde dames er op je bed passen is voldoende (waarmee ik niks bedoel, ik weet dat jij een correcte kerel bent die er dan gewoon een dekentje zal overleggen)@Squidward je hebt me wel inspiratie bezorgd voor een cocktail bij het volgende burenfeestje dit weekend. Waarvoor d(r)ank!
Only spreading the love.Mocht je het proberen, review eens, ik ben nieuwsgierig. Gewoon een foto van hoeveel uitgetelde dames er op je bed passen is voldoende (waarmee ik niks bedoel, ik weet dat jij een correcte kerel bent die er dan gewoon een dekentje zal overleggen)
Pfft ik ben zo nog mijn favoriet suede rok geruïneerd. Pak dan maar mijn haar, dat kan ik wassen.Only spreading the love.
Niet in hun haar of ogen.
Is goed, staat in de databankPfft ik ben zo nog mijn favoriet suede rok geruïneerd. Pak dan maar mijn haar, dat kan ik wassen.

Graag nog de rechten om die extra kolom te kunnen bewerken toewijzen aub.Is goed, staat in de databank![]()
Ah ik veronderstelde even dat dit wel in de kolom “doet moeilijk over” hoortGraag nog de rechten om die extra kolom te kunnen bewerken toewijzen aub.
. Maar laten we dit aligneren bij onze volgende review.Classy!Pfft ik ben zo nog mijn favoriet suede rok geruïneerd. Pak dan maar mijn haar, dat kan ik wassen.
Ge kunt nog Long Island Ice Tea als lichter alternatief aanbieden. Mensen weten toch niet wat daar allemaal in zit en het klinkt wel zo onschuldig. Gniffel.@Squidward je hebt me wel inspiratie bezorgd voor een cocktail bij het volgende burenfeestje dit weekend. Waarvoor d(r)ank!
Ook een van m’n favorieten wanneer ik niet moet rijdenGe kunt nog Long Island Ice Tea als lichter alternatief aanbieden. Mensen weten toch niet wat daar allemaal in zit en het klinkt wel zo onschuldig. Gniffel.

In Aken is een sauna-complex waar ze degelijke cocktails schenken. Maar vooral de Long Island Ice Tea is daar gewoon 99% alcohol en e drupke cola ... awesomesauceOok een van m’n favorieten wanneer ik niet moet rijden![]()
.Zo hoort het, de cola is echt enkel voor de kleurIn Aken is een sauna-complex waar ze degelijke cocktails schenken. Maar vooral de Long Island Ice Tea is daar gewoon 99% alcohol en e drupke cola ... awesomesauce.

Das zowat het enige van alcohol dat ik lust, geen zeverGe kunt nog Long Island Ice Tea als lichter alternatief aanbieden. Mensen weten toch niet wat daar allemaal in zit en het klinkt wel zo onschuldig. Gniffel.
Is ook wel undeniably goodDas zowat het enige van alcohol dat ik lust, geen zever

Squid kennende zult ge heel goed (te goed) verdoofd geweest zijn.Ik heb vannacht gedroomd over @recipe4hate en @Squidward. Squid was in de leer bij R4H en was me aan het prikken met een naald. Verder ben ik het meeste al kwijt. Ik hoop dat het een mooi kunstwerkje was![]()