Dit is toch eerder fonetiek dan semantiek.terug naar pol en actua met uw semantiek
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit is toch eerder fonetiek dan semantiek.terug naar pol en actua met uw semantiek
FTFYWij houden vooral van memmen.
in die optiekDit is toch eerder fonetiek dan semantiek.
de afgelopen 3 paginas

Ge had niet terug van zijn repliek?in die optiek
Als die foto echt is, is dat wel best impressive
.Ik zag het direct aan zijn mimiek. Die was zo'n beetje komiek. Ik twijfelde nog, die moet naar de kliniek. Maar goed, ik vermeld dat dan niet publiek. Ik krijg zo al te veel kritiek dat ik het topic verziek.Ge had niet terug van zijn repliek?
Nee, ik voel me dan ook wat ziekGe had niet terug van zijn repliek?
Men lacht niet met een ander zijn fysiek. Waar is uw gevoel voor ethiek?Ik zag het direct aan zijn mimiek. Die was zo'n beetje komiek. Ik twijfelde nog, die moet naar de kliniek. Maar goed, ik vermeld dat dan niet publiek. Ik krijg zo al te veel kritiek dat ik het topic verziek.
sorry, ik kom niet meer bijMen lacht niet met een ander zijn fysiek.
Meer eten he jong, zo ga je nooit 300 kg kunnen deadliftensorry, ik kom niet meer bij
Meer eten he jong, zo ga je nooit 300 kg kunnen deadliften

die is al bezig, zie je dat niet.![]()
En den deze wel?![]()
Staat hier mss al wat verder, maar da's toch sowieso whirlpool he? Zo wat de stijl van boomheadshot, maar met minder fouten en meer fatshaming.It's the gift that keeps on giving:
"Jij denkt echt dat jij intellectuele posts maakt hé, jouw posts zijn niet meer dan wat minimaliseren wanneer in het nadeel, maximale verontwaardiging wanneer in het voordeel. O ja, en wat anekdotes over uw schoonfamilie natuurlijk.
Overigens, powerliften is een memesport voor vetzakken. 300 kg deadlift is niet eens zo veel lol."
Ja, maar ik dacht dat die 300kg dan over je hoofd moest getild worden?die is al bezig, zie je dat niet.
Met uw gedoe correct-politiek.Men lacht niet met een ander zijn fysiek. Waar is uw gevoel voor ethiek?
Jaag die mens eens niet op. Ge ziet dat hij zich aan het voorbereiden is.Ja, maar ik dacht dat die 300kg dan over je hoofd moest getild worden?
Je mag haar ook niet slaan.Ik doe niet mee, de laatste keer dat ik aan het rijmen sloeg, keek iedereen maar wat raar.
Nee, het ging over deadlift.Ja, maar ik dacht dat die 300kg dan over je hoofd moest getild worden?
Grand mirroir, blanc, métallique.Met uw gedoe correct-politiek.