Kwist het.Oooow... In dat geval ben ik absoluut Tonerider zijn rustige, lieve, fantastische Godin!
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwist het.Oooow... In dat geval ben ik absoluut Tonerider zijn rustige, lieve, fantastische Godin!
![]()
Is dat omdat je nu op zijn gezicht zit terwijl je post?Vandaar dat hij hier nu helemaal verwenen is en ik niet.![]()
Maar is het fair om als je op de markt bent, niet op de markt te gaan? Er zijn er hier wat die een deftige madam kunnen gebruiken, doe het voor het goed van de gemeeschap, Mulan!Omdat ik nog steeds niet op zoek ben?![]()
Nee bedankt!Maar is het fair om als je op de markt bent, niet op de markt te gaan? Er zijn er hier wat die een deftige madam kunnen gebruiken, doe het voor het goed van de gemeeschap, Mulan!

RIP Toontje in dat geval.Is dat omdat je nu op zijn gezicht zit terwijl je post?

Bij mij is dat dan zoiets, hippoposquidRIP Toontje in dat geval.![]()
Nee bedankt!
In ben hier wel de toekomstige heerseres van ons land aan het opvoeden he, geen afleiding!![]()
Ik zag eerder dit voor mezelf.Bij mij is dat dan zoiets, hippoposquid
![]()
En dan klagen over je suikerziekte? ManmanmanBij mij is dat dan zoiets, hippoposquid
![]()
Ik klaag *niet* over mijn suikerziekte!En dan klagen over je suikerziekte? Manmanman
Wow!
Niet daarvan, maar dat Mulan niet de dorpsfiets wordt :/Voila, tis uwe tijd es eh.
Schattig die fantasie aangezien het al een afgedankte stadsfiets is.Niet daarvan, maar dat Mulan niet de dorpsfiets wordt :/
Wel ecologisch om het met de fiets te doen.Schattig die fantasie aangezien het al een afgedankte stadsfiets is.
Dát zou nog eens een schone dood zijn, zie. ChilliSquid when?Bij mij is dat dan zoiets, hippoposquid
![]()
Waarde gij zo'n slechte chauffeur?Schattig die fantasie aangezien het al een afgedankte stadsfiets is.
Een profrenner. Die hun fietsen zijn ook afgedankt na een seizoen.Waarde gij zo'n slechte chauffeur?
Voor @straight_six is dat net zijn zwaarst mogelijke dood. Diene jongen gaat vannacht baden in het zweet van schrik.Dát zou nog eens een schone dood zijn, zie. ChilliSquid when?