Squidward
Well-known member
Ik dacht dat ik sowieso al mocht?Zijt gij aan het vissen, misschien?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat ik sowieso al mocht?Zijt gij aan het vissen, misschien?
Groot gelijk. Ons kadetje zou iedereen hier binnen doen. Het moet een beetje plezant blijven ook, hé.Zo werkt het niet he, ge hebt @Wannez al geclaimed (al lijkt hij zich daar niet zoveel van aan te trekken). Dan kunt ge niet ook @kay-gell claimen.
Pas op he: Ik snap dat ge achteraf gezien het een foute keuze vindt, en ge liever op de betere optie springt. Maar kijk hier zijn we nu, dat gaat niet, en ge zult het moeten aanvaarden.
Ja, tis dat. We moeten voor niemand de show nog spelen, denk ik.Ik dacht dat ik sowieso al mocht?
Het is een concept voor een warmere, inclusieve maatschappij!Community dick?
Even mn date dumpen
Gho ik vind nu echt niet dat @Wannez als mindere optie kan gezien worden dan @kay-gell.Zo werkt het niet he, ge hebt @Wannez al geclaimed (al lijkt hij zich daar niet zoveel van aan te trekken). Dan kunt ge niet ook @kay-gell claimen.
Pas op he: Ik snap dat ge achteraf gezien het een foute keuze vindt, en ge liever op de betere optie springt. Maar kijk hier zijn we nu, dat gaat niet, en ge zult het moeten aanvaarden.
Voila, tis uwe tijd es eh.Groot gelijk. Ons kadetje zou iedereen hier binnen doen. Het moet een beetje plezant blijven ook, hé.
Zeker?Community dick?
Even mn date dumpen
Ik heb alleen nog maar foto gezien van @kay-gell, maar ik kan me niet voorstellen dat @Wannez dat kan overtreffende hoor.Gho ik vind nu echt niet dat @Wannez als mindere optie kan gezien worden dan @kay-gell.
Volgens mij heeft @Mulan nog wat moeite dat @Tonerider bezet is.
Maar ik heb wannez terug in het wild uitgezet, dan mag dat wel!Zo werkt het niet he, ge hebt @Wannez al geclaimed (al lijkt hij zich daar niet zoveel van aan te trekken). Dan kunt ge niet ook @kay-gell claimen.

Anders! Absoluut anders!!!
Absoluut niet!Volgens mij heeft @Mulan nog wat moeite dat @Tonerider bezet is.

Een man is meer dan zijn looks alleen!

Ja maar Wannez heeft zo dat karakter waar er veel voor smelten. Als ik een beetje mee volg, smelten ze a rato twee of drie per week precies. Voor Kay-Gell zou dat moeilijk worden om Insta-bij-te-blijven maar voor Mulan gaat die jongen zeker tijd maken, dat laat je niet voorbij gaan.
Heb @kay-gell onlangs mogen ontmoeten en hij is nog 100 keer heter/geiler dan op foto, @Wannez nog nooit gezien, maar hij heeft cojones ten over door vrijwillig te willen afspreken met @Mulan en als ik wat goed gevolgd heb zelfs meerdere keren. Ik zie er toch maar weinig mensen zichzelf zo opofferen voor het mannelijk geslacht door Mulan van straat proberen te houden.
En ik maar denken dat ge vond dat hij een 20cm te kort kwamEen man is meer dan zijn looks alleen!
En Kjell is bezet... Dat is het ENIGE nadeel!![]()
Heb @kay-gell onlangs mogen ontmoeten en hij is nog 100 keer heter/geiler dan op foto
Euhm... Het is geen opoffering wanneer Mulan eigenlijk niet eens op de markt is he...Heb @kay-gell onlangs mogen ontmoeten en hij is nog 100 keer heter/geiler dan op foto, @Wannez nog nooit gezien, maar hij heeft cojones ten over door vrijwillig te willen afspreken met @Mulan en als ik wat goed gevolgd heb zelfs meerdere keren. Ik zie er toch maar weinig mensen zichzelf zo opofferen voor het mannelijk geslacht door Mulan van straat proberen te houden.

Vertel?Euhm... Het is geen opoffering wanneer Mulan eigenlijk niet eens op de markt is he...![]()
Omdat ik nog steeds niet op zoek ben?Vertel?

Flauw verhaal hoor. Ik dacht dat je iemand had ontmoet.Omdat ik nog steeds niet op zoek ben?![]()

Oooow... In dat geval ben ik absoluut Tonerider zijn rustige, lieve, fantastische Godin!Flauw verhaal hoor. Ik dacht dat je iemand had ontmoet.![]()