massiveidiot
Well-known member
OK... Ieder zijn smaak, zeker?De dochter krijgt de muzieksmaak ook mee van de papa.
(En dat vind ik niet erg!)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK... Ieder zijn smaak, zeker?De dochter krijgt de muzieksmaak ook mee van de papa.
Dan is de Zaterdag-thread op het lijf van uw dochter geschreven.
Deze passeerde op de autoradio, zie ik daar een roze Hello Kitty petje in de achteruitkijkspiegel heftig heen-en-weer gaan.
De dochter krijgt de muzieksmaak ook mee van de papa.
Hahah mijn zoon daarnet hetzelfde op 2 fabiola - I lift U up
Deze passeerde op de autoradio, zie ik daar een roze Hello Kitty petje in de achteruitkijkspiegel heftig heen-en-weer gaan.
De dochter krijgt de muzieksmaak ook mee van de papa.

Dan is de Zaterdag-thread op het lijf van uw dochter geschreven.
Hahah mijn zoon daarnet hetzelfde op 2 fabiola - I lift U up![]()
Maakt u anders allemaal een thread "Marginale Maandag".Nu heb ik spijt dat ik nog geen radio heb geluisterd vandaag. Precies paar schijfjes gemist!
Top idee!Maakt u anders allemaal een thread "Marginale Maandag".
Dat beperkt zich hoegenaamd niet tot maandag.Maakt u anders allemaal een thread "Marginale Maandag".
't Zal "Lundi Legging" zijn, als het voor u hetzelfde is.Top idee!
Als we de leggings daar ook bij zetten, kom je dan ook?
Ah non, les Francais ne leggingent pas!'t Zal "Lundi Legging" zijn, als het voor u hetzelfde is.
Gij en uw perfect Frans... Zijn er eigenlijk negatieve kantjes aan uw persoon?Ah non, les Francais ne leggingent pas!
Ja, mijn persoonlijkheidGij en uw perfect Frans... Zijn er eigenlijk negatieve kantjes aan uw persoon?

Sheesh, take a compliment, why dontcha.Ja, mijn persoonlijkheid![]()
Make me.Sheesh, take a compliment, why dontcha.
You, my squid, are going the right way for a smacked bottom!Make me.
Well paint me purple and tickle me with a feather duster! Go right aheadYou, my squid, are going the right way for a smacked bottom!

Ik zie dat azo voor me en ben de praktische kant in vraag aan het stellen. De verf dan toch. De feather duster weet ik wel iets voor...Well paint me purple and tickle me with a feather duster! Go right ahead![]()
Maar in ‘t paars!Ik zie dat azo voor me en ben de praktische kant in vraag aan het stellen. De verf dan toch. De feather duster weet ik wel iets voor...
Weer iets voor op het lijstje als ChilliSquid ooit manifesteert. Het begint op te stapelen...Maar in ‘t paars!
Grotere diepvries en kelder kopen voor dat stapel probleem met SquidWeer iets voor op het lijstje als ChilliSquid ooit manifesteert. Het begint op te stapelen...

Dat doet er mij aan denken dat ik mijn diepvries eens moet ontdooien. Da’s iets wat mensen doorgaans in de winter doen zekerGrotere diepvries en kelder kopen voor dat stapel probleem met Squid![]()