The Magical Taz
Well-known member
Ge kunt er ne meat tenderizer op loslaten.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

I call dibs!Ge kunt er ne meat tenderizer op loslaten.
![]()
Tis dat. Wat extra smaak erin krijgen terzelfder tijd. Wout Bru,Ge kunt er ne meat tenderizer op loslaten.
![]()
Wreed goe bezigEy ik ga morgen op date!
En ik blijf slapen ook.
En da’s dankzij de ladies van BG die mn profiel hebben gecureerd.

Gij zijt aan het kijken of wa?Wreed goe bezig![]()
Kben meer een doener dan een kijker.Gij zijt aan het kijken of wa?
Ah ja, idd, was dat minpuntje van u vergeten. Doe maar voort dan, ik heb niks gezegd.Kben meer een doener dan een kijker.
Bier op gin, een goe begin!Bier op gin, geen goe begin.
Gin op bier, iejl veul plezier!

Bier op gin, goed begin.Bier op gin, een goe begin!
Gin op bier, geen plezier.
![]()
Op de savanne zijn het de traagste antilopen die gevangen worden door de leeuwen/jachtluipaarden. De oudste en zwakste exemplaren worden zo uit de populatie verwijderd, natuurlijke selectie. De antilopen wordt er 'beter' van als soort.Op al het bovenstaande zeg ik: Koppijn ja godverdomme. Ik heb het gisteren getest en vandaag het bewijs![]()
Paasweekend met de familieEy ik ga morgen op date!
En ik blijf slapen ook.
En da’s dankzij de ladies van BG die mn profiel hebben gecureerd.

Te weinig gedronken.Op al het bovenstaande zeg ik: Koppijn ja godverdomme. Ik heb het gisteren getest en vandaag het bewijs![]()
Te vroeg ge stopt denk ik, anders had ik nu (nog) geen last.Te weinig gedronken.
Voilà, en dan kan je 's morgens gewoon opnieuw wat drinken, en dan blijft die hoofdpijn gewoon wegTe vroeg ge stopt denk ik, anders had ik nu (nog) geen last.

Toen ik minder versleten was, heb ik die theorie meermaals getest.Voilà, en dan kan je 's morgens gewoon opnieuw wat drinken, en dan blijft die hoofdpijn gewoon weg![]()
Ja, het vlees is zwak he. Wat minder snel opgeven.Te vroeg ge stopt denk ik, anders had ik nu (nog) geen last.
Inderdaad, gewoon te weinig karakter. Wanneer je ergens mee start, moet je doorgaan.Ja, het vlees is zwak he. Wat minder snel opgeven.