Het grote slowchat topic

Op al het bovenstaande zeg ik: Koppijn ja godverdomme. Ik heb het gisteren getest en vandaag het bewijs :help:

Op al het bovenstaande zeg ik: Koppijn ja godverdomme. Ik heb het gisteren getest en vandaag het bewijs :help:
Op de savanne zijn het de traagste antilopen die gevangen worden door de leeuwen/jachtluipaarden. De oudste en zwakste exemplaren worden zo uit de populatie verwijderd, natuurlijke selectie. De antilopen wordt er 'beter' van als soort.
Met hersencellen is het net zo. Het zijn de oudste en traagste hersencellen die door de alcohol worden kapot gemaakt. Zo blijven er na een nachtje drinken alleen de sterkste en gezondste hersencellen over.
Daarom worden aan de universiteit cantussen georganiseerd. Het zijn evenementen om studenten slimmer te maken. En 't is daarom dat studeren en werken 20 jaar later moeilijker wordt: te weinig alcohol, teveel slechte hersencellen

Ja, het vlees is zwak he. Wat minder snel opgeven.
Inderdaad, gewoon te weinig karakter. Wanneer je ergens mee start, moet je doorgaan.
Dat is net zoals die rokers die stoppen met roken, gewoon geen karakter/ruggengraat. Als je ergens mee start, moet je er mee doorgaan

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan