ugar
Well-known member
Stuk schapendarm als condoomNee, dan hing hij nu vol zavel en paardenhaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuk schapendarm als condoomNee, dan hing hij nu vol zavel en paardenhaar.
Tomski is ready to launch, plots *tik tik en via het raam ‘ne shapenderm da goeng vroeger toch beter zunne’Stuk schapendarm als condoom
In mainen taid, haalden we die derm nog nie eens uit dat shaap.Tomski is ready to launch, plots *tik tik en via het raam ‘ne shapenderm da goeng vroeger toch beter zunne’
Was dat dan het beest uithangen?In mainen taid, haalden we die derm nog nie eens uit dat shaap.
hier denk ik?*Ondertussen is @Wannez zijn panen broek en klak aan het zoeken en aan het googelen waar hij een schaap kan huren* Volhouden, Madam Tomski!
Ik wist niet dat @zwarten al zo oud was...Mijne gepensioneerde gebuur he...
Sympathieke vent maar diene kan echt uren op u staan kijken terwijl ge aant werken zijt. En als 'm dan iets ziet dat in zijn tijd anders was dan moogt ge u aan commentaar verwachten. Heb al schrik als ik aan mijn pleisterwerken ga beginnen, volgens mij gaat hij mij paardenhaar en zavel komen brengen omdat dat beter is.
Nee samson, hem in het beest hangen.Was dat dan het beest uithangen?
Ik snap niet helemaal wat het schaap er bij komt doen

Afleiding voor Meneer Madam Tomski natuurlijk!Ik snap niet helemaal wat het schaap er bij komt doen![]()
Veel te complex, loopt sowieso mis.Afleiding voor Meneer Madam Tomski natuurlijk!
Ik vind het leuk hoe je eigenlijk teveel gentleman bent om u met de madam van Tomski in te laten en dat je het probeert weg te steken. It cute!Veel te complex, loopt sowieso mis.
Ik vind het leuk hoe je eigenlijk teveel gentleman bent om u met de madam van Tomski in te laten en dat je het probeert weg te steken. It cute!
Die mekkert af en toe en geeft de pauze en tussenstand aan.Ik snap niet helemaal wat het schaap er bij komt doen![]()
Ah zo heb ik er ook al wel 1 of 2 op mijn kot gehad.Die mekkert af en toe en geeft de pauze en tussenstand aan.
Duh.
Voila, da begint met "schat, der is een schaap int zwembad gesukkeld, helpt dat er es ff uit"Afleiding voor Meneer Madam Tomski natuurlijk!
Ik denk eerder dat Tomski grote caoutchouc botten aandoet om dat schaap euhmm ....te pakkenVoila, da begint met "schat, der is een schaap int zwembad gesukkeld, helpt dat er es ff uit"
En als dat te rap gedaan is gaat het van "anders moet ge dat es prepareren op de bbq, tis nu toch al gewassen....slowcook wel he!"
Kwestie van het juiste moment te kiezen om de slowchat te negeren.Soms vind ik de gesprekken hier grappig en soms... verontrustend of raar.