Wie weet, als het een van m’n betere dagen isMaar... wat dan? Ge gaat iets moeten doen, want Wannez alleen gaat het hem niet doen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie weet, als het een van m’n betere dagen isMaar... wat dan? Ge gaat iets moeten doen, want Wannez alleen gaat het hem niet doen.

Jawel hoor, tging over de handjes.Na alles bijgelezen te hebben: Ik vrees dat gij degene zijt die het concept niet goed snapt @xAnyana.
Ik zweer dat ik met Mulan nog geen awkward gebeurtenissen meegemaakt heb.Leuk, een uitje met @Mulan
Jawel hoor, tging over de handjes.
Mega Wannez, die kan da…Wie weet, als het een van m’n betere dagen is![]()
Gezien uw visie op awkward zegt dat helemaal niks.Ik zweer dat ik met Mulan nog geen awkward gebeurtenissen meegemaakt heb.
Op restaurant.
Die van morgen werkt bij een grootbank!‘Ze kan veters knopen’ is al voldoende voor jou? Toch wel wat teleurgesteld daar, ik dacht dat jij een fijnproever was.![]()

Als "clean environment manager"?Die van morgen werkt bij een grootbank!
Not sure if that really means anything![]()

Hangt er van af, job en intellect zijn niet altijd gelieerd. Zolang ze je goed behandelen is natuurlijk het belangrijkste. Neem niet weg dat een beetje dom niet bedoeld is voor eeuwig.Die van morgen werkt bij een grootbank!
Not sure if that really means anything![]()
Not when I’m finished with herAls "clean environment manager"?![]()

Een fase dus!It’s a midlife crisis, is what it is.

Voor eeuwig is momenteel niet de betrachting.Hangt er van af, job en intellect zijn niet altijd gelieerd. Zolang ze je goed behandelen is natuurlijk het belangrijkste. Neem niet weg dat een beetje dom niet bedoeld is voor eeuwig.
Laat eens weten als het voor eeuwig is, ik heb een leuke vriendin op stock.Voor eeuwig is momenteel niet de betrachting.
I call dibs on him for the retirement home!Laat eens weten als het voor eeuwig is, ik heb een leuke vriendin op stock.
Cava, ik reken op een maand of 3 maar pin me er niet op vast. Graag in tussentijd maandelijks een kwartslag draaien.Laat eens weten als het voor eeuwig is, ik heb een leuke vriendin op stock.
We zitten op dezelfde golflengteJawel hoor, tging over de handjes.