Squidward
Well-known member
Dat komt zeker in orde, tegen dat hij 65 is kan je hem ophalen!I call dibs on him for the retirement home!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt zeker in orde, tegen dat hij 65 is kan je hem ophalen!I call dibs on him for the retirement home!
Dat wil ik nog doen, afstoffen zal ik aan jou laten.Cava, ik reken op een maand of 3 maar pin me er niet op vast. Graag in tussentijd maandelijks een kwartslag draaien.
Ze leeft toch nog hè?Dat wil ik nog doen, afstoffen zal ik aan jou laten.
Uw rol als pimp gaat u wel af.Laat eens weten als het voor eeuwig is, ik heb een leuke vriendin op stock.
Ze leeft toch nog hè?
Ze zit vol leven en tis een ‘skwontje’ ook.Uw rol als pimp gaat u wel af.
Approved by straight_six!tis een ‘skwontje’ ook.
Al eens ingereden?Approved by straight_six!

Nee, jij bent niet de enige met foto's.Al eens ingereden?![]()

Wanneer ik zo’n bericht van jou lees, vraag ik me af “Heeft ze nu een vriendin op sterk water in een bokaal gestopt?”Laat eens weten als het voor eeuwig is, ik heb een leuke vriendin op stock.
In een hoes in de kast, dat is makkelijker proper te houden.Wanneer ik zo’n bericht van jou lees, vraag ik me af “Heeft ze nu een vriendin op sterk water in een bokaal gestopt?”
Dat was exact mijn beweegredenZin om al die elektromeuk voorlopig te laten voor wat het is en nog es een bmw 3 te kopen nu het nog kan.

Heb je nu ook al een BMW op de oprit gepropt ook?!?Dat was exact mijn beweegreden![]()

Nee dat zou erover zijn.Heb je nu ook al een BMW op de oprit gepropt ook?!?![]()
Internet, uitgaan, via vriendengroepen,
Misschien eens uitnodigen in de slaapkamer? Hij heeft misschien nog tips.Mijne gepensioneerde gebuur he...
Sympathieke vent maar diene kan echt uren op u staan kijken terwijl ge aant werken zijt. En als 'm dan iets ziet dat in zijn tijd anders was dan moogt ge u aan commentaar verwachten. Heb al schrik als ik aan mijn pleisterwerken ga beginnen, volgens mij gaat hij mij paardenhaar en zavel komen brengen omdat dat beter is.
Mss heeft z’n vrouw dat al gedaanMisschien eens uitnodigen in de slaapkamer? Hij heeft misschien nog tips.

Nee, dan hing hij nu vol zavel en paardenhaar.Mss heeft z’n vrouw dat al gedaan![]()