Str8_6
Well-known member
En naar 0 ook.Oof, gij weet toch ook hoe ge mensen hunne hartslag omhoog moet krijgen, ze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En naar 0 ook.Oof, gij weet toch ook hoe ge mensen hunne hartslag omhoog moet krijgen, ze.
Cyanide and Happiness, as they say.En naar 0 ook.
Er is een soort goth antiekwinkeltje online waar je oude verpakkingen van die vergiften kan kopen. Mits een goed swabke zal daar wel nog iets uit te halen zijn. Moet eens zoeken op goth apothecary of antique apothecary, zoveel te vinden!Cyanide and Happiness, as they say.
Klinkt tof. Maar met kinderen in huis ga ik misschien toch passen. 'k Ga ze wel zienEr is een soort goth antiekwinkeltje online waar je oude verpakkingen van die vergiften kan kopen. Mits een goed swabke zal daar wel nog iets uit te halen zijn. Moet eens zoeken op goth apothecary of antique apothecary, zoveel te vinden!
Klinkt tof. Maar met kinderen in huis ga ik misschien toch passen. 'k Ga ze wel zienalswanneer je me alle hoeken van je keuken toont.
Het is me nog nooit gelukt om een vrije gezinscabine te vinden, dus telkens met 2 kinderen in zo’n hokjeZoek ook zeker gezinscabines, zelfs al is het enkel jij en je zoontje.
Ik doe altijd mijn badpak aan op voorhand en uitkleden in een normaal hokje lukt nog net, maar uitkleden, luier aandoen, 37485 driftbuien omdat ze moe en hongerig zijn,... Dat wil je ècht niet op 1.2m2 doen!![]()
.
En dan vaak nog niet eens gezinnen in zo'n kot. Eén van de redenen waarom ik niet graag ga zwemmen.Het is me nog nooit gelukt om een vrije gezinscabine te vinden, dus telkens met 2 kinderen in zo’n hokje.
Ik nog steeds niemand!Wie poept nu wie?![]()

Ik weet de perfecte kandidaat voor jou die recent terug single isIk nog steeds niemand!![]()

InconclusiveIk kom hier eens een tijdje nie en ineens zijn alle romances veranderd.
Wie poept nu wie?
1 ding is zeker, ik ben nog altijd single.
beetje zoals in het echte leven dus.Ik weet de perfecte kandidaat voor jou die recent terug single is![]()

1 ding is zeker, ik ben nog altijd single.
Op DIT moment zit ik alleen thuis hoor!![]()
Zie die smirk face wannez, das een HINT!