Mulan
Well-known member
Moh, weeral, hoeveel heb jij gezopen?!?Dat geloof, konijn kan zorgen dat het geregeld is, wanneer camping BG open gaat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moh, weeral, hoeveel heb jij gezopen?!?Dat geloof, konijn kan zorgen dat het geregeld is, wanneer camping BG open gaat.
Euhm, weinig slaap, ziek kind, zelf ziek en reageren met een dochter op de arm = dronken gebabbel.Moh, weeral, hoeveel heb jij gezopen?!?
Geen idee waarover het gaat, maar het klinkt goed.Dat geloof, konijn kan zorgen dat het geregeld is, wanneer camping BG open gaat. Een airhockey tafel is toch wel een must!
Waar is de Tomski die dat spel bij z'n ballen pakt en dwingt om niet meer gescheurd te zijn?heel dat speelveld gescheurd.
Tomski is een poolhouse en zwembad aan het bouwen in zijn tuin.Geen idee waarover het gaat, maar het klinkt goed.
Voor 1000 euro per midweek, zal hij dat zeker overwegen!Tomski is een poolhouse en zwembad aan het bouwen in zijn tuin.
Aangezien hij ook zo een toffe pee is, stelt hij alles open voor de BG'ers. Allez ik ga daar toch vanuit.
Daarom dat ik laat weten dat ik mijn gezin al een boeking wil doen voor een midweekje, met kok Tom inbegrepen.
De aanwezigheid van een airhockey tafel zou dan toch wel een meerwaarde zijn, net zoals de ongeopende Lego dozen, moest het echt slecht weer zijn.
Als er ook voor kinderanimatie wordt gezorgd, wil ik het wel overwegen!Voor 1000 euro per midweek, zal hij dat zeker overwegen!
Per persoon he, tis hier BG niwaar?Voor 1000 euro per midweek, zal hij dat zeker overwegen!
Als ge het maar echt wil.Als er ook voor kinderanimatie wordt gezorgd, wil ik het wel overwegen!
Ah, ik ging uit per dag. Dan ga ik toch vanaf zien. Dat is beneden mijn stand.Per persoon he, tis hier BG niwaar?
Echt iets voor proletariërs zo te zien, dat logeren bij @Tomski .Ah, ik ging uit per dag. Dan ga ik toch vanaf zien. Dat is beneden mijn stand.
Wacht maar tot ze 16 is.Zelfde kind: “nee er hangt nog aan!” na een half uur tongworstelen met de klopper van de buurjongen.
De parking is bij de buren, mogelijk om uw elektrische wagen op te laden zijn voorzien, als ik mij niet vergis.Echt iets voor proletariërs zo te zien, dat logeren bij @Tomski .
Hoogst waarschijnlijk heeft hij zelf geen plaats voor mijn prive chauffeur.
Lol, elektrische wagens, echt iets voor het plebs. Laatst stond er zo'n rammelkar geparkeerd op mijn prive parkeerplaats, ik ging die eerst wegslepen en laten transporteren naar polen, met zijn mislukte bedrijfswagen, de schooier. Maar ik heb dan maar geïnformeerd voor een parkeerbeugelDe parking is bij de buren, mogelijk om uw elektrische wagen op te laden zijn voorzien, als ik mij niet vergis.
De sportvoorzieningen zijn ook daar te vinden, maar ik geloof dat je de kuis zelf moet doen...

Wat is 'de kuis'?maar ik geloof dat je de kuis zelf moet doen...
Volgens mijn informatie zou het gaan over wat stof afdoen.Wat is 'de kuis'?
Is dat wat mijn personeel normaal gezien doet?
Jaja, maar ondertussen staat het spel daar nog. Over vervoer gesproken... is uw privéjet nu al geleverd?Maar ik heb dan maar geïnformeerd voor een parkeerbeugel![]()
Voor 1000 euro per midweek, zal hij dat zeker overwegen!
JA OK DEAL NEE GE MOOGT NU UW AANBOD NIET MEER INTREKKEN.Per persoon he, tis hier BG niwaar?

Als ze enigszins op de ouders lijkt, gaan we zo lang niet moeten wachtenWacht maar tot ze 16 is.