Het grote slowchat topic

Geen idee waarover het gaat, maar het klinkt goed.
Tomski is een poolhouse en zwembad aan het bouwen in zijn tuin.

Aangezien hij ook zo een toffe pee is, stelt hij alles open voor de BG'ers. Allez ik ga daar toch vanuit.

Daarom dat ik laat weten dat ik mijn gezin al een boeking wil doen voor een midweekje, met kok Tom inbegrepen.

De aanwezigheid van een airhockey tafel zou dan toch wel een meerwaarde zijn, net zoals de ongeopende Lego dozen, moest het echt slecht weer zijn.

Tomski is een poolhouse en zwembad aan het bouwen in zijn tuin.

Aangezien hij ook zo een toffe pee is, stelt hij alles open voor de BG'ers. Allez ik ga daar toch vanuit.

Daarom dat ik laat weten dat ik mijn gezin al een boeking wil doen voor een midweekje, met kok Tom inbegrepen.

De aanwezigheid van een airhockey tafel zou dan toch wel een meerwaarde zijn, net zoals de ongeopende Lego dozen, moest het echt slecht weer zijn.
Voor 1000 euro per midweek, zal hij dat zeker overwegen!

Kind: “mijn bord is leeg!” terwijl er nog meer op ligt dan Mulan haar hond opkrijgt.

Zelfde kind: “nee er hangt nog deeg aan!” na een half uur tongworstelen met de kloppers van de cakemixer.

Echt iets voor proletariërs zo te zien, dat logeren bij @Tomski .
Hoogst waarschijnlijk heeft hij zelf geen plaats voor mijn prive chauffeur.
De parking is bij de buren, mogelijk om uw elektrische wagen op te laden zijn voorzien, als ik mij niet vergis.

De sportvoorzieningen zijn ook daar te vinden, maar ik geloof dat je de kuis zelf moet doen...

De parking is bij de buren, mogelijk om uw elektrische wagen op te laden zijn voorzien, als ik mij niet vergis.

De sportvoorzieningen zijn ook daar te vinden, maar ik geloof dat je de kuis zelf moet doen...
Lol, elektrische wagens, echt iets voor het plebs. Laatst stond er zo'n rammelkar geparkeerd op mijn prive parkeerplaats, ik ging die eerst wegslepen en laten transporteren naar polen, met zijn mislukte bedrijfswagen, de schooier. Maar ik heb dan maar geïnformeerd voor een parkeerbeugel :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan